Belajar Mengenali Sifat Loser Sejati

Loser No Good

Pernah korang jumpa atau kenal loser yang sejati? Meh Khai kasitahu apa itu loser sejati. Bagi Khai, loser sejati ialah sejenis manusia yang poyo dan teramat-amatlah annoying. Dia menyibuk nak amik hati korang pada awalnya dan korang layan dia secara baik. Bila lama-lama, keluar taring “loser” dia dan korang buat tak layan, then dia terus buat perangai yang sangat jelik sampai la korang rasa menyampah dan meluat dan akhirnya sampai tahap anggap dia tak wujud lagi.

Orang macam ni, bagi Khai ada pun takpe, tapi kalau takde lagi bagus since dia ada atau tidak, langsung tak memberi apa-apa effect dalam hidup korang. Dari menjadi seorang yang berjiwa loser sepenuh masa, adalah lebih better serkup bantal atas muka sendiri sampai mati kelemasan. Seriously, itu adalah yang terbaik buat seorang loser.

Khai dah lama dalam dunia blog ni dan dah jumpa macam-macam jenis orang. Yang supportive tu yang memang kita cari di mana mereka berbangga berkongsi kejayaan dengan teman-teman seagama dan sebangsa, tapi yang dengki tu lagi ramai sebenarnya. Mereka ni boleh dikatakan 24 jam akan menjadi stalker yang berjaya. Mana ada korang, di situ ada dia untuk mencari sebarang kesalahan kecil. Apa yang lebih menghinakan, mereka ini datang dari keturunan yang bacul, loser dan tidak mempunyai kemaluan.

Ambil satu contoh yang baru-baru ini terjadi dan Khai dapat banyak feedback pasal seorang mamat ni. Mamat ni dah lama Khai block dari Facebook Khai pun sebab dia ni memang totally annoying. Orang lain pun sometime agak annoying juga tapi tak lah melebih macam dia ni. Memang perangai tahap super loser punya. Maaf untuk dikatakan di sini, sudahlah bodoh kemudian nak berlagak pandai pula di mata orang lain. Itu pandangan Khai pada seorang hamba Allah ni lah.

Beberapa screenshot report yang Khai terima dan agak mengejutkan. Kenapa mengejutkan? Iye lah bila tiba-tiba ada manusia yang nak mengambil perhatian orang ramai dengan cara yang amat drastik sekali.

Melalui Twitter.
Loser 3

Melalui Email.
Loser 4

Nak tayangkan gambar dia besar-besar ke? Rasanya tak perlu kesian pula nanti. Mungkin korang boleh cari dia ni sendiri, kat mana-mana kedai yang menjual DVD lucah maklumlah manusia macam ni boleh jumpa kat tempat-tempat kotor sahaja. Dengar cerita Facebook dia ni dah pun kena block. Thanks lah kalau ada yang report perangai loser mamat ni. Terperasan juga dia dah create akaun Facebook baru then add Khai dan dah di’block semula FTW!!. Seriously memang loser habis. Apa yang paling loser, dia menutup kebodohan dia sendiri dengan memberi alasan dia terpaksa tutup akaun Facebook dia yang lama atas alasan sehari sampai 50 orang yang add dia as friend so dia dah takde privacy. What a loser?!!

Loser 1

dan yang kat bawah ni paling tak menahan sikit. Ini semua akibat kecelaruan minda akibat tidak di’endahkan. Mungkin terjadi kerana kurangnya kasih sayang dari ibu bapa.

Loser 2

Sometime terfikir apa masalah mamat ni agaknya. Nak kata pernah terlempang dia, rasanya belum lagi. Nak kata TER”rogol” adik atau akak dia jauh sekali.

Kepada loser tersebut sedarilah bahawa alamat tersebut adalah alamat yang sama dipaparkan di bahagian Footer OH! Artis dan No Telefon tersebut adalah palsu. Tiada apa yang rahsia.

Dan ketahuilah, setakat menggunakan CoolWhois untuk mengetahui whois domain seseorang, itu cara hijack privacy orang lain pada tahap paling bangang dan noob sekali. Jangan sesekali cuba claim yang anda hebat. Ianya sangat lawak sampai berguling-guling nak gelak ni. Kahkahkah!

Apa yang dikesali sebenarnya, bukan kerana apa yang loser tersebut ingin sampaikan (alamat, phone no etc), tapi melihat dari ayat-ayatnya betul-betul amat menyedihkan lah bagi Khai dan ramai sahabat Khai yang lain. Sekarang siapa yang “padan muka”?

P/s: Khai tak perlu buat entri atau sewenang-wenang melabelkan sesiapa sebagai loser. Benda-benda bodoh macam ni tak perlu layan pun takpe. Tapi kalau insan tersebut baca artikel ini, Khai harap dia sedarlah siapa diri dia dan siapa yang terasa diri sendiri macam ada serpihan untuk menjadi seorang loser, jauhilah perangai tersebut. Better get a life, dude! Moga penjadi pengajaran buat semua.

Dan ketahuilah, orang yang bijak akan bijak sejak hari pertama dia membuka mata melihat dunia dan manusia yang baghal seperti keldai, adalah manusia yang berusaha menjadi seorang loser seperti kamu. Belajarlah untuk hidup tidak mengganggu hidup orang lain. Belajar kenali diri sendiri dulu baru cuba kenali hati budi orang lain. Senang cerita, orang tak kacau hidup kamu, kamu jangan cuba kacau hidup orang. Sekian.

Update: 03 March 2010
Lepas tidak dilayan termasuk rayuan melalui email untuk membuang artikel ini, insan tersebut kembali meracau. Kali ini lebih kesian. Sudah-sudah lah tu. Lawak beb!

Thanks Ishak Hasimi.

Ditulis pada 6:35 AM 17 February '10 dan pastinya oleh . Siape lagi? | 1,099 views | Dalam kategori: Blog, Hidup Khai | Tweet This!

Eat This Google!: , , , , , , , , , , ,


RSS feed

213 Comments

Comment by ayong_qiela
2010-02-17 06:40:59

tak sangka ade orang camni. tergelak baca entry neh. btw khai, sorang buat taik, ramai lagi yg backup u. no woories. i know u quite a long time even tak rapat. ๐Ÿ™‚

all the best!

Comment by Pembebel Seksi
2010-02-20 01:40:06

aku ada fb dia
huhhhh

Comment by hisham
2010-02-20 02:16:30

haha.. what such a loser..

(Comments wont nest below this level)
 
 
Comment by amoi
2010-02-20 17:41:32

haha.. byk la reason ko… yg ko bg link tu hape? kalo org click bukan leh dpt ke details yg ko maksudkan tu….?? ko ni laaaa ai. de aje reason tak bleh blah… hehe..

 
Comment by khairulnizam
2010-02-20 17:55:22

bg khai.. pe kata ko lock j laaaa bahagian komen ni… cukup la takyah org + lagik… sian plak aku tgk mamat ni… hihi. ehh.. nape lak gelak., aku ikhlas sian kat dia coz dah byk sgt kene. bg cite pasai dia ni bia j laaa… elok utk pengajaran org2 yg bakal jadik mcm dia nih… amacam? k x?

Comment by monalisa
2010-02-21 03:54:30

tapikan.. nk tahu laaa.. kenapa awak buat mcm yg awak dah buat tu ek? awak kata tak sker Khai, tp, kenapa awak masih lagi nk masuk blog nih?awak sebenarnye betul2 sihat ke? sy tak fhm la.. ๐Ÿ˜ฎ

(Comments wont nest below this level)
 
Comment by hunny_qtn
2010-02-21 16:20:45

hmm.. dia celaru sbnrnye.
ckp pon agk x betol. ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚
malu yg amat. mungkinnnn 8)

(Comments wont nest below this level)
 
 
Comment by hoatz
2010-03-03 16:30:20

kau ni bodoh ke apa taufik?
stakat dpt tahu info dari whois tu pun kecoh ke?

kau ni sure budak2 lagi..
hahaahha..
matang la sikit adik taufik ye..
๐Ÿ™‚

 
Comment by KaCanG
2010-03-09 10:56:09

haha.. amik die. aku mmg da lame detect mamat nih. ekekek

 
Comment by lola
2010-03-29 14:54:48

kat fb aku pon ade sorg loser..
pmpn lak tu..dier wat 2 akaun..stu mmg dier nyer,stu lgi kononnyer pakwe dier mat saleh..
poyoz giler!!
kat prof ‘mat saleh’ tu beria tles “i’m in luv with her”..
ble aku chat nan ‘mat saleh’ tu,hekeleh!!poyo giler..
beria puji diri sendri..
budak poyo ni budak klas aku..die ni mmg ckp bsr..mntg2 aku sorg jer yg baik p lyn ckp bsr dier,dier ingt leh bodoh2 kn aku?
ble da kantoi,beria plak wat cerita psl aku..fitnah sane sini..
tapahape!!hnye sbb balak ‘mat saleh’ dier tu terkantoi..
:choler:

 
 
Comment by zAhier
2010-02-17 06:46:21

Gila gempak…spa taufik ni…jom kwn3 terjah ni budak..

 
Comment by zAhier
2010-02-17 06:47:23

Jom ramai2..backup khai…:)

Comment by FaisalReza
2010-02-17 08:21:21

jom ramai backup khai, aku tgh cari FB dia

Comment by ishak
2010-03-01 09:59:12

mamat nie bodoh tau tak….bunyi saja anak datuk..kalau aku jadi bapak dia..aku rela tak ada anak macam dia

(Comments wont nest below this level)
 
 
 
Comment by syapic
2010-02-17 07:08:56

khai..cayala!! ๐Ÿ™‚

 
Comment by Aqif
2010-02-17 07:18:05

Haish…Ada juga yang suka mengganggu privasi orang lain. Loser + hampeh gak rasanya… Takpela bro Khai, biar je. Yang penting focus kat PES2010 tu. Hehe. ๐Ÿ™‚

Comment by Aqif
2010-02-17 07:19:00

Cop. Rasanya budak yang bro highlightkan ni ada kat FB aku. Aiyark.

Comment by FaisalReza
2010-02-17 08:16:17

Salam, Aqif ko pun jadi commentor kat cni ker? heheh ๐Ÿ˜‰

(Comments wont nest below this level)
Comment by Aqif
2010-02-17 16:23:47

Salam bro Faisal.

Hehe. Kadang contribute kat blog ni. Bese jadi silent reader je. Papepon, blog ini mmg terbaik dari segi penyampaian maklumat yang bermanfaat kepada pelawat. ๐Ÿ˜‰

 
 
 
 
Comment by FaisalReza
2010-02-17 08:20:20

ala, ingatkan “loser” tu tau alamat, no phone ko guna teknik hacking lain macam ke apa ke, tapi setakat tgk ‘who is’…. alahaiii… rasa nak gelak jer, apa kata kita gelak ramai2 :o:

Comment by hafizmd
2010-02-20 00:22:54

jgnla bro..cian die..mungkin dia peminat fanatik khai kot..tula frust tu..biarla die..hehe ๐Ÿ™‚

 
 
Comment by menteil
2010-02-17 08:27:31

haha… lepas nie mesti dia tambah pemes kat fb…
err… bangga ek boleh dapat tau mende tu sume.. tak tau pulak aku.. haha…

Comment by menteil
2010-02-17 08:29:46

er… lagi satu..
pada taufik mansor itu..
aku pon dah lama hide (boleh kata block ke nie? maklumla, pengguna baru fb.. tak tau) ko punya status.. banyak yang aku tak suka.. jujur nie…
tapi kira aku baik la. sebab orang lain aku terus delete.. disebabkan ada title ‘blogger’ aku sekadar buat macam tu jer.. ๐Ÿ˜›

 
 
Comment by Daus
2010-02-17 08:33:59

adehh, mcm kes dengki je, mamat tu jealous je tu… Dulu aku igt Khai ni sombong gak tp skang dah tau Khai x sombong pon… Macam si ayong_qiela cakap tu, sorang buat taik, ramai lagi yg akan backup u… Ko org berpengaruh kat alam Maya ni, kalau ada pangkat atau gelaran kat alam maya ni, rsanya ko pangkat Datuk kot… ahaks!… Datuk Khai… ๐Ÿ™‚

Comment by ayong_qiela
2010-02-17 08:54:54

agree with that! khai dah lame kottt bertapak kt dalam dunia maya. even tak pernah jmpe, but i know him quite a long time ago. time mule2 blogging, orang yg kenal dulu khai la. about 6 years ago. haaa. lame kan. rasenya khai lgi lame kot dr tu?

salute khai!

Comment by Khai
2010-02-17 15:23:55

Hi Qiela.. actually Khai pun still ingat member2 lama. Dulu u guna nickname Qielarius something like that kan? masa tu u still skolah lagi.. kira kita sama2 masih sekolah lah. Hehehe.. Rindu zaman itu…

(Comments wont nest below this level)
Comment by ayong_qiela
2010-02-19 00:43:49

yeap yeap yeap. gune name qielarius, n now dah tuka gune name sndri. hehe. igt khai tak igt lagi, sbb ade few years menyepikan diri sbb time tu kat matrix tade line internet, so dah tak boleh nk uptodate ngn ape yg jadi kt kawan2~ hehe~ ni dah kt uni ni sng la nk on9 n stuff. n still follow perkembangan khai, hehe~ cume segan nk tegur takot khai lupe je. hehe~ ๐Ÿ™‚
yes, time tu masing2 sekolah lg. hehe~ mmg rindu pon time2 tu kan? btw khai, i do follow ur twiiter. ๐Ÿ™‚

 
 
 
 
Comment by Akuro San
2010-02-17 08:45:27

mamat tu dah tak der keje agaknya~ huhu~ ๐Ÿ™‚

 
Comment by Azah
2010-02-17 08:55:22

mamat tu gay ke?
die minat khai kot, tapi die layan secara agresif,
mungkin untuk dapatkan perhatian khai,
bila khai buat x layan, makin la buat perangai..
huhu..
mari sama2 doa dia bertaubat..

Comment by menteil
2010-02-17 09:22:40

erk! kenyataan yang berani..
tapi aku pon rasa macam tu jugak.. huhu…

khai… anda harus kuat dengan godaan… :bloody: ๐Ÿ™‚

 
Comment by aie84
2010-02-17 09:38:07

gay? bahaya tuh.. silap2 bleh mengatasi kes saiful ngan datuk A.. hoho

 
Comment by FaisalReza
2010-02-17 11:20:01

erkk gay ker? bawak2 la tobat…

 
Comment by ejardkethot
2010-02-17 11:27:55

hahahaha……he so GAY !!~ AWW

Comment by faris
2010-02-18 00:39:42

haha~~ more like Hard Gay…

(Comments wont nest below this level)
Comment by hunny_qtn
2010-02-21 16:25:26

eh, tgok fb dia.
haha. ayt dia dlm pic dgn bekas abg angkt.
ade 2 pic.
serius! ayat dia mcm gay.

 
Comment by odyn
2010-02-24 04:40:52

hahahaha bapak jahat korang ckp mcm 2..
kah kah kah kah kah kah kah..
sumpah aku dah lama x gelak mcm ni…
pedih betul mcm tertusuk tombak ke dada
kah kah kah kahkah kah kah :o:

 
 
 
 
Comment by Finaz
2010-02-17 09:40:37

Slm Khai,
akak jadik hot pulak kat mamat Taufik tuh. Patutnya nama dah taufik tuh mestilah jdi seorg yg BERtaufik dan hidayah hehehehe….. moga ko brubah lah loser!

p/s yg off topic: nak tmpang tanya, akak nak ikut nasihat Khai utk transfer buat blog guna wordpress. Akak ada domain sendiri iaitu http://www.ilhamcipta.com dan sepatutnya expired 13-2-10 (tapi hosting yg akak guna maxhosting tu dah lanjutkan hingga ke 2011 walaupun akak x minta dan x bayar kat dia pun) Soalan:

1. boleh ker akak terus purchase hosting & guna domain yg sama kat server freak (transfer domain) atau akak perlu renew dulu domain tersebut kat maxhosting then baru transfer ke server freak?

hehehe..sori pjg sgt soklan.. anyway terima kasih in advance jika sudi menjawab. Allah Bless U.

 
Comment by Rjuna
2010-02-17 09:55:26

Mamat ni ada dlm suggest friend list aku, nasib baik aku tak add, loser nya mamat ni, kalau dia dapat gambar ko khai lagi la dia naik tocang ke-poyo-an dia

kalau aku, aku maki dalam blog, aku pernah buat dulu,

Comment by Fathi Yaqin
2010-02-17 12:56:20

ya,kene kaw2 maki dlm blog…I like…. :o:

 
Comment by akma
2010-02-21 07:10:04

aku pernah tengok gmbr khai. yg blum edit punye. hensem wooooooooooo (haaaa khai dah kembang2. haha)

 
 
Comment by nim
2010-02-17 10:05:27

super duper loser guy…..

 
Comment by Eldy
2010-02-17 10:07:50

Nama pun sudah nama loser sebab cuba buat lawak tapi tak jadi .. Dato Kononnya >.<)" Orang Dato di depan, dia punya special tak mengenal tempat.. Hantam org x pakai cermin pula tu.. :o:

bro jgn hiraukan dia byk sgt, sebab bro punya pencaipaian skrang sudah dpt memalukan si mamat tu buat seumur hidup ~

 
Comment by Shahrul
2010-02-17 10:15:54

macam pernah jmpa profile ni, tp di mana yek?
-mestilah di facebook, hehe. popular lah mamat tuh.

 
Comment by me amor
2010-02-17 10:39:01

aku nak dedahkan no fon ko leh??huhuhu…. aku dah nak dpat anak buah…. ๐Ÿ™‚

Comment by Khai
2010-02-17 15:26:38

oh really? bunting pelamin ke ape? hakhak.. tahniah ๐Ÿ™‚

 
 
Comment by syin
2010-02-17 11:04:53

fuhh….!!! kes separa besar ni…hahaaha…
mamat tu salah seorang dari friendlist fb aku… -haha..blh berbangga gak…

kat belakang khai ramai lagi tukang payung…rock…!!!

 
Comment by musnaz
2010-02-17 11:13:20

perghh…. sebaik-baik khai pon leh marah/ sound macam ni, tak tau la berapa tinggi tahap kejengkelan budak itu.

tapi aku yakin, khai tak marah. banyak lagi dugaan super hebat pernah melanda ’empayar khai’. Ini semua adalah kumulatif dari semua aktiviti persatuan loser-loser seMalaysia dan digarapkan dalam satu entri blog yang berupa nasihat.

syabas khai, dan syabu kepada budak itu ๐Ÿ™‚

 
Comment by technoyusz
2010-02-17 11:28:26

cayalah bro…
support khai…

sy baru blaja…jgn hack ๐Ÿ˜†

 
Comment by ejardkethot
2010-02-17 11:29:49

teramat poyo la mamat ni
bajet hackers la ek ?? hahahha
noobie !~
ni die hard fan khai ni…!!~ :8

 
Comment by little
2010-02-17 11:37:39

ngarut & memang annoying gile budak tu ๐Ÿ˜†

 
Comment by Sabri
2010-02-17 11:54:59

erm, aku rase aku kenal budak nih..
heh, siyes cam bangang ade gak

 
Comment by eyra
2010-02-17 12:08:14

erk? td ade org bgtau nmpak i kat dlm blog u. ingat apa. adeess malu dah. HAHAHA. i tgk status budak tuh…malas nak amek port. but then mcm melampau jek. i DM la u jugak gne fon. sbb tenet slow. susah payah nak bgtau u jugak. haha. bengang i. dah ah berlagak anak dato. bila die jd fren FB i pon i tatau. ahhaha. btw, ingat ni twinnies:

“biar org buat taik kat kita, kita jangan buat taik kat org”

cool tak? hahaha

Comment by lalalulu
2010-02-17 12:39:32

letak status pun dah poyo:P

 
Comment by Khai
2010-02-17 15:29:13

eyra, kira kita ni cubit peha kanan, peha kiri pun terasa la ye? hehe..

 
Comment by FaisalReza
2010-02-17 19:29:18

hehe… ni la org yg kat gambar atas tu ek? Neyra

Comment by eyra
2010-02-18 00:20:12

erk? yeah. im neyra. hahaha but just call me eyra

(Comments wont nest below this level)
 
 
 
Comment by zAhier
2010-02-17 12:15:48

Hbis kau kai..

Neyra mgamuk pic dia ada kat sini..hahahahhaha

Comment by eyra
2010-02-17 12:16:59

wakakka mana ade. suka. i love u twinnies ๐Ÿ˜›

 
 
Comment by eyra
2010-02-17 12:18:56

btw khai, taufik dato mansor tu collegemate u ke? lim kok wing student also. graduated 2008?

Comment by Khai
2010-02-17 15:30:43

xde maknanya.. ntah sekolah org cacat mana dia join pun tak tahu lah.. perangai mcm org terencat akal..

Comment by eyra
2010-02-17 15:57:39

cubit peha u sakit tak? hehe. i tgk FB bdk ni td. dua2 account dia ade dlm FB i lg.. kat info tulis dia dak limkokwing. ape benda ntah. then nyampah gle tgk status dia. berlagak semacam

(Comments wont nest below this level)
Comment by IntanNurArissaRashid
2010-02-18 07:50:42

ape status dia boh yg buat eyra nyampah..? ehee..

 
Comment by eyra
2010-02-18 09:51:07

i thnk i should not explain to u everything in here

 
 
Comment by IntanNurArissaRashid
2010-02-18 05:27:52

dulu mmg sek terancat akal….
skrg ni dah masuk sekolah baru…
byk pengajaran dia dpt d sana…
skrg ni dia tgh bukak buku baru tanpa disedari kita semua…
harap tol2 le dia nk bukak buku baru…
+ve always… ๐Ÿ˜‰

(Comments wont nest below this level)
 
Comment by analyzer
2010-02-22 22:16:33

hahaha…btl2 tu khai.aku sokong!mmg skola terencat akal pon.

kepada taufik tu,ni baru la dinamakan pengajaran buat ko.
lain kali jgn di kacau ayam tgh bertelor..ha ko tgk,kan da ayam berkoko 1 kampung..kecoh pasal ko le ni..aib..aib…aib.. ๐Ÿ™‚

kepada khai,selama ni aku silent reader ko.hasil karya ko mmg perfect di mata aku!moga ko akan terus successful!
aku akan terus menyokong ko khai..andai kata ko terpaksa bertempur ngn bdk tu,aku akan berada dibarisan hadapan!hehehe (gurau jer). ๐Ÿ™‚

(Comments wont nest below this level)
 
 
 
Comment by Anarm
2010-02-17 12:26:41

tadek keje btol dh tu.. drpd dok selongkar privacy org lain, baik tlg aku buat design.. dpt gak duit skit2.. haishh..

Comment by paeh
2010-02-17 20:32:06

betul tolong ko dapat duit.. wakakaka. aku nak join ko anarm. boleh?

 
 
Comment by Fazreen
2010-02-17 12:42:01

tu cara selongkar privacy orang guna coolwhois nenek aku yang xpenah pegang laptop pun tau cari..apa kebodoh sgt si mamat ni..

org berblogging dgn aman dia nak kecoh2 pasal kehidupan orang len..

to khai – cool dude! aku support ko bkn sbb ko famous tp ko memang jujur…orang yang jujur dan jadi sendiri dlm blogging ni memang aku salute..FTW!

Comment by aman
2010-02-18 17:00:33

apakah? berblogging dengan aman? haha.

 
Comment by nizam
2010-02-19 01:54:25

ftw tu ape? huhu

 
Comment by Khai
2010-02-19 09:24:42

Fazreen, betul sgt lah tu.. sape2 punya nenek pun boleh buat. Hehehe. Hurm, rasanya ada sesetengah orang ni dah penat jaga diri sendiri sampai sibuk hal org lain.

Nizam, FTW tu adalah… cuba google.. hehehe.. FTW!!

Comment by nizam
2010-02-19 22:21:35

oh for the win ea?
haha pelik lah zaman sekarang nie~
aku pon nak wat gak ar
ftl
for the loser~
khai cari google~
kompem tak dapat kahkah :o:

(Comments wont nest below this level)
 
 
 
Comment by firdaus
2010-02-17 12:57:57

bro….xyah layan la orang2 cmnie….hal kecik jer…anyway byk bersabar yer…;)

 
Comment by lazaac
2010-02-17 13:02:58

lucu giler dowh… mcm mana mamat sekor ni leh terlepas dari kandang ni…? hoho… baru kenal dunia, baru tumbuh bulu… kahkahkah… loser, tetap loser, tak leh wat pe dah… kesian dia… :aie:

 
Comment by Nasrulz
2010-02-17 13:11:59

Betul tu ape yg khai cakap..loser yg kate khai tu memang x de kemaluan la..ntah jantan ntah betina dia tu,,xpe khai..,bersabar jea..ramai yg akan back up khai nanti..tersungkur la dia nanti..P/s:sedih dgn manusia yg x da akal untuk berfikir mcm si taufik tu….

 
Comment by Extremist Thinker
2010-02-17 13:13:07

tue beliau whois international domain yg tak hide info. kalo dot MY abes laaaa. mane ade protect2 nie unless bla3x. abes laa awek serbu umah akoo nnti. :love:

ps: nasihat hari ini: sesetengah kompeni tak auto hide info. dan sesetengah kompeni mcm exa siap charge lagi kalo nk hide info. hosting mahal xsmestinya best, dan hosting murah xsmestinya tak celak :bloody:

Comment by Khai
2010-02-17 15:33:41

ya betul.. tpi semua tu no problem kalau kita manipulasi info2 yg mereka nak tu.. since address n phone no tu rasanya x perlu berikan yg lengkap atau betul pun tak ape.. kan bro?

Comment by Extremist Thinker
2010-02-18 00:06:33

keke. btol2. mcm ko whois akoo je :p tp addr akoo valid. no.phone je da masuk air. haha! =(

(Comments wont nest below this level)
 
 
 
Comment by nur
2010-02-17 13:47:49

mmg loser thp cipan…
btw, khai, acct fb pe cite? yg baru pye xdek pon.. :oups:

Comment by eyra
2010-02-17 14:00:33

FB baru khai, search: khai hassan

Comment by Khai
2010-02-17 15:36:42

yes.. hehe.. atau pun facebook.com/justkhai

(Comments wont nest below this level)
 
Comment by FaisalReza
2010-02-17 19:32:33

Eyra : hek eleh baru taw ker? org dah lama taw… ketinggalan btl hahaha :[

(Comments wont nest below this level)
Comment by eyra
2010-02-17 21:25:35

khai dah lama add eyra la.. wekkk

 
Comment by nur
2010-02-17 23:28:41

yezz…da add dah.. ๐Ÿ™‚

 
Comment by IntanNurArissaRashid
2010-02-18 05:54:45

akak pun dah …

 
 
 
Comment by odyn
2010-02-24 04:54:57

mcm ade isyarat je..
jeng jeng jeng isyarat ape cube teke?

 
 
Comment by ain
2010-02-17 13:54:37

serius pelik ngn perangai orang cenggini. die lonely uh. takde sape nk kawan ngn die. so, dats de only way yg pale die leh terpikir. attention-seeker syndrome pon ade gak. haish2. ape mau jadi daaa..

 
Comment by joegrimjow
2010-02-17 14:17:04

hehe
cam cam org ni kan

ok lagi la camni
klu laki tu tetibe suke n cari kite
haaa
lagi naya kot
haha

keep it cool bak kata seorang blogger

 
Comment by ahmadyusrie
2010-02-17 15:19:53

mahu publisiti murahan…toksah dilayan. ๐Ÿ˜‰

 
Comment by oh!dawie
2010-02-17 15:25:55

Salam khai..
Aku try cr fb mamat tu dh xdpt..haha..
Website die pon xleh bkak..Aritu die siap cabar org hack website die lg..Sape yg xdpt hack lebeydr 3 kali die nk banned ip..Ingtkn nk hack website org tu ke ape..Takat pakai plugins pon nk brlagak gila..

Papepon,ko jgn takotla..Ko leh gelarkan die taufiq aka Aduka Taruna..haha..

 
Comment by eyra
2010-02-17 16:07:46

taufik mansor. 1991. budak SABS. *musuh utama sekolahku* depan sekolah i jek. kawan2 adek i jugak bdk ni. br baca info FB dia. hurmm… penah keje kat SHell area rumah i. kemungkinan duduk area umah i juga. wakakakka. dak kuantan rupanya!!

 
Comment by fahim
2010-02-17 16:10:23

khai , aku ngan keluarga aku semua dia add . Abg aku semua tak suke dia sbb dia nye website sampah dan ‘kontroversi’ dia semua murahan . Dia add aku kt facebook . Dia mgkin nk jadi mcm kau kot …. Blogger berjaya

 
Comment by eiyda
2010-02-17 17:29:30

owh..mamat ni ker?..sekali tgk da perasan die..salu jek ader lam wall fb..entah pape lah..erm…loser double lose r mamat ni…mybe gak die nk jd cam u…tapi tak leh nk lawan u lg..dats way..sengaja cr something nk buruk2kan u..lantak jek orang cam ni..huhu..nnti die da bosan..die akan stop sendri..so annoying ok..kesian2..heheh ๐Ÿ™‚

 
Comment by najster
2010-02-17 17:46:25

walao loser habis la dia ni..
prangai pun cam budak2 lg..
kejap hoho hihi huhu..
kpale buto dia g mampos :8 ๐Ÿ™‚

support Khai! ๐Ÿ˜‰

 
Comment by h3r0
2010-02-17 17:55:37

rileks khai jgn marah2..

biasa lah tue, mesti ada something wrong in somewhere..

ramai plak yang back up ko khai.. :[

 
Comment by syah
2010-02-17 19:20:19

sengal giler mamat nih… btol lorh loser.. denda mctu pn leh wat publisiti murahan! bodo ke ape.. kahi buang mase je tulis entry psal mamat nih..mnerap gak asenyer..ade gak la specis mcm ni…. SuperDuperLooser

 
Comment by syah
2010-02-17 19:22:04

ouh..anyway.. SUPPORT JUSTKHAI ๐Ÿ™‚

 
Comment by FaisalReza
2010-02-17 19:38:10

ooo.. orang berkenaan dah tampil… so, sila komen 8)

Comment by IntanNurArissaRashid
2010-02-18 05:49:47

ek elehhhh uncle ni bg le komen… soh owang bg komen lakk.. ni,uncle yg ske men bowling tu ke?

 
 
Comment by hunny_qtn
2010-02-17 19:48:29

haha. gile ke ape mmt ni.
mengarot je.

LOSER!

Act, dye sje nk mencari publisiti murahan.
Nk msuk justkhai. haha.

Khai, kao wt mamat mental ni femes x semene2.

haihh. wat malu org kuantan je,
dah la mengaku budak SABS. nth2, budak SMVK je.
muke agak fmiliar. :(( :((

Comment by eyra
2010-02-17 21:30:21

familiar giler kan bdk ni pnya muka kat kuantan?

Comment by hunny_qtn
2010-02-17 22:04:27

yupp. muke agak fmiliar kt kuantan nih.
alaa. kuantan xbeso mne pon.

rasenye muke MEGA, ECM xpon TC.. heehe

(Comments wont nest below this level)
Comment by eyra
2010-02-18 00:23:17

i thnk i know him. sbb sebaya my sis. and..i tgk mutual fren i dgn dia pon almost 100. most of them is bdk2 skolah lama dlu. ala…nama pon SABS. im SMARTian. depan belakang jek skolah hahahah

 
Comment by hunny_qtn
2010-02-18 19:28:01

ouh. SABS ngn SMART msuh ketat kn.haha.

sy ex-AFZANian.. heehe 8) 8)

 
Comment by eyra
2010-02-19 12:23:21

yeah. SABS and SMARTian musuh lama . hahaha dr dulu lg. berabad dah ๐Ÿ˜› oh AFZAn.

 
 
 
 
Comment by hunny_qtn
2010-02-17 19:49:46

eh. kao mental ek?

 
Comment by hunny_qtn
2010-02-17 20:22:08

eh, ape hal plak? cite kao tuh tade kne mngena lahh..

post kt fb skdr suka2? wt org saket ht? WADAHEL..?!

kao dibuli mental?
haha. ptot lah mental smpai skunk.
cian kao dow! hahahhahahahaha :o: :o: :o:

hee ๐Ÿ™‚ aku lak terlebih emo ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚ :choler: :choler:

 
Comment by paeh
2010-02-17 20:36:41

nama FB aku ada dalam screen shot tuu… agak kemaluan di situ…. ๐Ÿ˜

 
Comment by SalmanKhan
2010-02-17 21:23:31

kes irihati..pd loser tu, try to findout katne silap ko k.. takkan la Khai nak tetibe buat mcm tu tanpa ada sebrg keslpan. pk kan, rng2kn & slmt beramal..

Comment by IntanNurArissaRashid
2010-02-18 05:20:31

sendiri kena tahu silap masing2,
nk buat pape len kali pk dulu..
jangan nak kata org sedangkan diri sendiri melakukan kesilapan yg sama kelak..

 
 
Comment by Sapitt
2010-02-17 21:34:43

Semoga ia jadi pengajaran pada kita semua…

 
Comment by eyra
2010-02-17 21:37:24

taufik tu mental ke?

Comment by pakeri
2010-02-23 01:01:31

die kate dulu die slalu kena buli.
kendian die berblog untuk cari kawan lain.
pastu die jumpe blog khai.
enden die buat *7%$#$
err…ape aku mepek nie =.=”

 
 
Comment by khairil
2010-02-17 21:39:34

aku semakin pelik dengan budak ni, kalau ye pun ko sunyi…yang pergi cari khai nak mengadu nasib tu buat apa, banyak lagi awek2 dalam fesbuk pergi cari..ko ni minat laki ke?

Comment by nur
2010-02-18 00:04:32

hmmm…harap2 dpt pengajaran la….tlg la jgn bwat kje cm ni lagi…

 
 
Comment by arrizz
2010-02-17 22:03:34

wow so so annoying laa..btol3 tak pyah lyan pon..lg dlyan lg mngada2 jdinya..

 
Comment by lady sara
2010-02-17 22:48:06

hmmmmmmmmmmm……………….suka nak menjatuhkan org lain………..yg pasti lelaki ni poyo n annoying……sbb kebykan status dia mesti ada nama khai……….mmg jeles dgn hasil usaha khai kot………..sbb blog dia ntah apa2…….tak berinformasi,takde faedah n buang karan je kalau nak baca pun…………

Comment by IntanNurArissaRashid
2010-02-18 05:19:01

mamat tu sebenarnya nak buat ape yg Khai buat…
tapi.. tak mampu, sampai 1 tahap.. gitu le jadiknye…
huhu.. cian dia…
teruskan usahaaaa…
nk kawan ngan owg bia Ikhlas len kali…
BERFIKIRAN +VE SENTIASA…
chayok!!

 
 
Comment by aidaa N.
2010-02-17 23:54:21

hahaha, tgk picture pn mmg nak mintak selipar.

khai, mari kita tampar dia laju-laju then tinggal dia dkt LRT Taman Bahagia.

 
Comment by Kill-Vearn
2010-02-17 23:55:09

aku ada no fon khai.. tapi takde la nak hebah satu fb.. nak watpe jual no, alamat org kan? weh khai t-shirt dah lama aku nunggu.. ko nak anto ke tak? lama seh =(

 
Comment by fifie ierina
2010-02-18 00:03:53

bismillahirrahmanirrahim…

sejujurnya, saya merasakan x adil utk mereka2 yang tidak tahu apa yang sebenarnya berlaku, untuk terus-terusan menghentam budak nie.. kerana mungkin juga dengan umur yang masih agak mentah, die tidak menyedari bahawa apa yang dlakukan itu sangatlah tidak wajar malah begitu mengganggu privasi orang lain…

khai.. pada pendapat saya, awak berusahalah lepaskan hal nie dengan lapang dada.. kerana komen die (sekiranya benar die) di atas nie jelas menunjukkan die dah menyesal.. sekalipun dalam hatinya tidak ada sifat keikhlasan dan kejujuran dalam meminta kemaafan, bukankah itu hal die dengan Allah? sebagai sesama manusia yang penuh dengan kekurangan, maafkanlah die ya? seseorang manusia itu takkan rugi ape-ape ble memaafkan orang lain malah kemuliaannya di sisi Tuhan akan diangkat lebih tinggi lagi…

saya bersetuju bahawa entry sebegini jelas memberikan maksud yang jelas pada orang lain supaya jangan bersifat dengki pada orang lain yang lebih berjaya drpd kita.. tp lain kali, dalam memberi teguran, kawallah emosi awak yea? dengan membaca entry ini, saya amat jelas sekali penulisnya sedang dalam keadaan amat bengang sekali.. sesuatu yg tidak ingin saya lihat pada diri awak sekalipun hanya dengan membaca sebuah entry…

okay khai? be cool, be good.. take this as a gud learning process to be a better man yea! gud luck =)

Comment by Nasrulz
2010-02-18 00:51:38

saya setuju ngan cik fifie nie..tadi taufik tu PM saya kat Facebook..dia marah saya sbb kutuk dia..nie ayat yg dia ckp “February 17 at 11:45pm Report
terima kasih kerana kutuk aku kat blog famous tu… hmmmm… aku sebenarnya x seburuk yg disangka…. ” so saya balas la..,seeloknya si taufik nie memohon maaf pada si khai tu..be cool ok.. ๐Ÿ˜‰
P/s:anyway kak fifie..,cam ne ek nak letak gambar kat komen nie..??hehe..xtahu la… ๐Ÿ™‚

Comment by Bob
2010-02-18 03:42:43

terpanggil untuk manjawab soalan saudara Nashrulz.

comment bergambar kuku ibu jari / thumbnail picture tu nama dier avatar.

dan kalo nak ader dekat semua comment box yg saudara comment.. saudara kene buat account dekat Gravatar.com.

once saudara dah buat avatar kat gravatar.com , so melalui saat itu, segala comment yg saudara buat menggunakan email saudara yg saudara sing up kat gravatar tadi akan muncul avatar saudara di semua webiste yang saudara komen.

harap maklum.

(Comments wont nest below this level)
Comment by Nasrulz
2010-02-18 13:22:41

owh..hehe..thank bob sbb g tau nasrulz..hehe…nice mariah carey.. ๐Ÿ™‚

 
 
Comment by IntanNurArissaRashid
2010-02-18 05:29:08

next time, kalo tamo org sangka awak tu buruk…
jangan la sesekali nk kata@type pape yg bisa buat org sangka yg awak tu mmg buruk…
jadikan pengajaran ok…
jangan ulangi lagik…. chayok!

(Comments wont nest below this level)
 
 
Comment by Khai
2010-02-18 05:28:17

Fierina, entri ni langsung tidak ditulis dalam keadaan emosi walau sikit pun.. apa lagi marah. Cuma insan yang dimaksudkan tu dah lama sangat buat kacau dari dulu sampailah sekarang. Bila kita dah ignore pun dia still buat benda macam kat atas tu.

Anggaplah entri ni sebagai nasihat. Dan dah menjadi kebiasaan, artikel di Justkhai mana ada nasihat yg baik-baik. Semuanya makan dalam. Bukan bermakna entri ditulis dalam keadaan emosi.

Khai langsung x marah sebenarnya. Tapi rimas dan harap takde lagi orang yang macam tu. Kalau dia sedar salah dia baguslah.

Tapi rasanya tidak. I know him.. mmg loser.. dan kata2 maaf dia yang dapat kita baca kat atas tu langsung x menunjukkan sifat merendah dirinya tetapi lebih kepada “perli” kepada artikel yg ditulis.

Apapun tujuan utama entri ni hanyalah satu… menjadi pengajaran untuk Khai sendiri dan orang lain. Dan ketahuilah, artikel-artikel di Justkhai tak semestinya 100% adalah diri Khai.. Mungkin juga menjadi orang yang lain jika kena pada masa dan keadaan.

Comment by IntanNurArissaRashid
2010-02-18 05:31:05

betul… betul… akak setuju ngan Khai…
akak tahu, Khai bukan seorg yg pemarah…
dia sure akn gelak j…….
pk kan yg menyakiti bisa mencuit hatinya.. ๐Ÿ˜€

(Comments wont nest below this level)
 
Comment by eyra
2010-02-18 09:56:16

agree. hahahaha

(Comments wont nest below this level)
 
Comment by are-pa
2010-02-18 11:10:13

haha..betul tu.. budak tu pun memang ada add aku. bajet je rupe. muke jambu. tak heran la orang kate dia gay or what.

btw, kalau ko nak lagi kejam, report la kat polis! Aku rasa tu dah jadi jenayah siber. menganggu privacy. kalau ko bawak ke court, saman 10 ribu, ko bley belanja sume supporter ko ni. haha.. kalau aku, aku saman weh!

(Comments wont nest below this level)
Comment by IntanNurArissaRashid
2010-02-18 18:20:54

heehheehe…

 
Comment by are-pa
2010-02-19 16:53:40

Kail panjang sejengkal, jangan satu lautan nak diduga. lau aku taufik, aku pun marah. ko big fan khai ke? ko tau sorang2 sudah la. takpelah, janji ko dah insaf. bukan ape, ni dah leh jadi kes polis awh! bahaye wo~

p/s: tapi aku tetap setuju kalau khai saman 10 ribu. leh share ngan aku eh khai? coz aku an mastermind. hehe ๐Ÿ™‚

 
Comment by pakeri
2010-02-23 01:05:08

10 ribu sikit sgt..100ribu la..leh payung dedicated server..huwahahaha

 
 
Comment by Nasrulz
2010-02-18 13:26:20

SAYA SETUJU APA YG KHAI CAKAP..!!!…sabar jea la khai..,memang khai sebelum nie dah sabar giler ngan dia..,entry nie pun atas dasar nasihat kepada loser tu..

(Comments wont nest below this level)
 
 
Comment by IntanNurArissaRashid
2010-02-18 18:22:00

dun wori.. Khai bukan jenis berdendam… Khai hanya cuma ingin meluahkn….. meluah dengan cara menaip, bukan ckp pun dia ni.. eheee..

 
 
Comment by fifie ierina
2010-02-18 00:16:53

taufiq,

janganlah merasa terlalu rendah diri.. yang paling baik untuk seseorang manusia itu adalah: apabila die melakukan kesilapan dan akhirnya apabila die sedar, maka die bersedia untuk berubah ke arah yang lebih baik tanpa menoleh ke belakang lagi..

sekiranya awak benar-benar dah sedar atas kesilapan dan takkan ulangi lagi, sila buktikan dengan tindakan yang sewajarnya awak lakukan tanda menyesali perbuatan nie…

awak masih muda.. insyaAllah, u still have a long journey to go, to actually realise that adult’s world is just too fierce and complicated sometimes.. be a better man, live a better life! =)

 
Comment by Rifki
2010-02-18 01:28:18

Salam,

Di indonesia, “Loser” disebut “Pecundang”.

Menurut saya, pecundang iatu orang yang mudah berputus asa, tak bermental kuat. Akhirnya sebagaiaman kata pepatah,”sudah terjatuh tertimpa tangga pula” ๐Ÿ˜€

Salam Hangat,
Rifki

 
Comment by SalmanKhan
2010-02-18 01:30:51

itu le.. len kali kalo nk type pape dok pk dlm2 dulu naaa…. ni,dh terlambt… tak taw depa nak caya atau dok… nasib lu le labi…

 
Comment by Roslan Nazri
2010-02-18 02:31:39

berhati2 lah dalam berkata-kata…terlajak perahu boleh undur..kete pun leh undur beb! terlajak kata boleh makan diri beb! so pandai2 la nak idup..ko wat la ape ko suke selagi tak jage tepi kain org..kan bagus dengan cara camtu… :-[)

 
Comment by samanosuke_04
2010-02-18 03:05:27

chill khai, aku pun penah kene camnie.. payah tul jadik orang feymes nie kan? hohohohoho

Comment by nizam
2010-02-18 14:45:29

haha aku tak tahan seh dengar ayat nie
aku pun pena kena macam nie~~hehe
agak kepoyooan disi2 hoho

Comment by Shahrul
2010-02-18 15:10:42

justnizam x popular ke? hehe, sori gurau.

(Comments wont nest below this level)
Comment by nizam
2010-02-18 22:01:16

hehe~tak~takpe tak kisah~huhhu
saye promote justkhai pon da ok kot~hoho
busy2
saje2 nak tulis blog macam khai~haha
upe2nye susah bile pikir pasal mase~
da lah tgh exam week~
fail mampuih tak fly jepun~
waa takut~ :bloody:

 
Comment by nizam
2010-02-18 22:08:01

shahrulnizam.com x popular gak ke~hoho
tapi ko punye blog mmg tuk kejuruteran kan~
haha kite same field of study lah~
study mane?
bagus tuk aku bace blog ko nieh~haha

pstt~sory khai ter chat kat sini ahaha ๐Ÿ™‚

 
 
 
 
Comment by x-po
2010-02-18 04:53:17

biasalah, blogger femes blh dianggap cam artis femes..so org akan try utk dekati org2 femes ni…cewah

 
Comment by IntanNurArissaRashid
2010-02-18 05:17:20

hurmmm.. kowang ni…. ๐Ÿ˜‰
bg akak, khai takdek la nk marah2 berterusan ngan mamat tu,
takdek juga nak maki hamun @ TIDAK AKAN MEMAAFKAN mamat tu coz akak tahu laaaa,
KHAI BUKAN MANUSIA JENIS TU… bukan spt yg kowang pk. Khai hanya nk share j tu.. pe slhnya type d sini… dah,pastu,sure akn lupaaa… x gitu Khai…
go go go, chayok!!
pd mamat tu,minta maaf,dan jangan ulangi even ngan owang len.
gunakan otak anda sebaik mungkin..
Meh la sm2 guna otak kita ni… ehee…

 
Comment by IntanNurArissaRashid
2010-02-18 05:25:17

Alhamdulillahhhh dah sedar,,,
bg depa yg tgh kutuk2 dik tu… harap dik bace j le…
harap simpan & jadikan pengajaran, ok…
depa men komen j kat bawah tu tanpa perasan pun yg dik dah reply… so.. ignore j la ek.. ehehe…
Smile..

 
Comment by IntanNurArissaRashid
2010-02-18 05:53:43

ok… Khai dah lama maafkan tu…
dulu,Khai tu blog dik ni mesti bersebab…. kn.
takkan le sng2 dia nak blog dik piq.
byk lagik keje len dia nk buat..tol x?
kalo tamo lg kesepian spt dulu,
buang sikap dulu,
cari sikap yg tak mungkin org lain akn sangka burukkkss kat kita.. tu j… simple..
good luck dik piq,
chayok!!

 
Comment by beliamuda
2010-02-18 06:34:18

cis, sungguh loser mamat tuh. rupa2nya selalu juga dia komen kat sini.

 
Comment by IntanNurArissaRashid
2010-02-18 08:04:09

a’ahh… mmg pun selalu sgt laaaa hai dia mengomen d sini… ๐Ÿ˜‰ hope dia tol2 dah berubah… ๐Ÿ˜‰

 
Comment by kyrul
2010-02-18 09:17:39

maybe dia tu die hard fans wei
mcm pemnat fanatik artis wei adew yang sanggup bunuh artis wei….. fanatik fans wei
wakakakaka

 
Comment by zuhaini
2010-02-18 09:18:09

oh… ada jugak org yg dengki dengan u ya..? sabar je lah ya… dia jeles kot… ๐Ÿ˜€

 
Comment by menteil
2010-02-18 09:22:10

erk! nasib tak dibuli oleh menteil… huhu…

bukan khai sorang yang block ko.. myb ramai lagi.. ko kena la selidik di mana silapnya.. ini khai dah bagitau kira ko dah tau la serba sedikit..

tapi tak lambat lagi untuk berubah.. setiap orang ada kekurangannya termasuk khai (dan aku)..

kita kat dunia internet nie bukannya nak mencari musuh.. tapi menambah kawan…

tapi aku musykil la kenapa ko berulang kali kata ko nie kesunyian dan apa kena mengena dengan khai? huhu..

 
Comment by Lee
2010-02-18 09:44:41

Adu aiiii……
ape yg panas nyer taufik oi…..
sumer pun leh wat mende tu…
da tentu melambak site 4 whois kat net nie…
:o:

 
Comment by Wan Perlis
2010-02-18 10:20:05

teh ais ceroi la.setakat trace macam tu biasa ja.
lain la dapat hacking, aku pun respek.
klo btl dia gay pakat2 kita tarbiah.
jom starlite dia ramai2.huahaha

 
Comment by sis mieya
2010-02-18 13:38:30

yes..i know how my brother is =)
let it be..buang masa nak layan org cam gitu..

 
Comment by Anarm
2010-02-18 14:24:49

rambut sama hitam, hati lain2.. hmm..
jangan kaco telur aku dah laa.. haishhh :aie:

Comment by paeh
2010-02-19 11:14:42

sape la nak kacau telur ko anarmm. aduyaiii :choler:

Comment by pakeri
2010-02-23 01:08:57

jentik telur dia..hahaha

(Comments wont nest below this level)
 
 
 
Comment by vampire69
2010-02-18 15:18:06

aku rasa kat fb aku ada mamat tuh..
tapi x tahu plak dia kutuk pasal blog nie.. haha!

sekali je lah aku terjah website dia …
mcm super freaking je mamat tuh haha .
abaikan beliau wahai sahabat ๐Ÿ˜‰
teruskan berBLOG ๐Ÿ˜‰

 
Comment by eyra
2010-02-18 16:01:12

patut aku rasa mcm fren aku berkurang kuantiti sbnyak 2 org hehhe

Comment by aizuddin
2010-02-18 16:43:21

hehe..maknenye aku dah kurang sorang member ke?tu la..len kali nak buat pape..pikir la sendiri..
kalo nak ada entri khas dlm justkhai pun..boleh request aku rase..tak gitu khai?hehe ๐Ÿ™‚

 
 
Comment by aman
2010-02-18 16:54:56

wahaha. ada orang usha khai. ngee~

 
Comment by Eriyza
2010-02-18 22:57:49

Herm, memacam hal.
Apa pun, semoga hal ni x berulang. :p

 
Comment by enturb87
2010-02-19 12:41:23

ada lagi ke manusia bangang cam tu……budak baru nak naik tu…..tergelak aku tgk apa yang dijelaskan oleh khai tadi….

 
Comment by wandy
2010-02-19 15:56:51

mungkin populariti dia kurang berbanding abg khai kita..yeeehaaaa~

 
Comment by w+i+n+k
2010-02-19 16:47:33

emm..cmni nye org pon de…cm2…hope sabaw je la..wat xkish sudh~~ :choler:

 
Comment by Khairudin
2010-02-19 18:11:25

Ni kira macam serampang yang lebih daripada 2 mata la ni. Jap baik..bila ada makna. Itu lah sikap ni kalau dalam kajian punca kegagalan dan kerosakan ni disebabkan sikap seperti jeles, tak leh terima hakikat dll.. sebab 80% sikap tak ikhlas jadi beronar lah .

 
Comment by Zizie
2010-02-19 18:57:18

haha.stupid dumb dumb tol.so cmne ngn dia skang khai?
kau masih memendam? :p

 
Comment by akmal
2010-02-20 03:04:32

taufik 2 dak kptm ipoh r..
opss..tlepas… huhu…
poyo je mamat 2..

 
Comment by Faer
2010-02-20 11:25:44

Tipikal capab. Malu gak coz slalu bangsa sendiri yang tak tahan nengok orang lain senang… Anak Dato’ menunjukkan kesengalan diri =p

 
Comment by Luth Textile
2010-02-20 12:20:48

aku taknak masuk campur.. hang buat salah hang la kena mintak maaf

 
Comment by pauhputik
2010-02-20 18:54:27

x paham tol la

motif kenapa dia buat g2 yang aku x paham sampai skunk

macam2 ragam manusia skunk nie ek

8) ๐Ÿ˜†

 
Comment by Nine
2010-02-20 23:07:19

terlajak kata boleh di undur, terlajak keyboard n mouse badan binasa 8)

 
Comment by Nine
2010-02-20 23:07:39

terlajak perahu boleh di undur, terlajak keyboard n mouse badan binasa 8)

 
Comment by nana
2010-02-21 01:41:06

adoyaiii… penah gak jumpa manusia mcm ni..
ayat yg dia bagi, almost sumenya terserlah sifat dia yg patut dah lama matang, tp tak matang2 gak…maybe takkan matang kot..
rajin tul dok siasat alamat khai sume..then sibok nak publish … baru dpt alamat and no fon khai jer kot.. dah kecoh gitu…
mcm2 perangai manusia skrg..
penat layan manusia gini…
jadi better takyah layan…
Allah Maha Adil khai….
=)

 
Comment by akma
2010-02-21 07:02:16

aku pun jeles gak tgok life ko cambest tapi xde la nk mendengki ke ape… mungkin die blum akil baligh? menyebabkan dia kurang matang? huhu.. no offend ye kpd TDM.

 
2010-02-21 12:02:21

lahh,,si taufik ni ke,,dye ade kt friend fb ak..dye yg add aku ritu,,,tp xpena pon smbg ngn dye,,,cm poyos je :o:

Comment by hunny_qtn
2010-02-24 20:48:01

cian kao taufik. haha.

sbr jela.

spe suh kao cri psl kn? ๐Ÿ™‚

 
Comment by ishak
2010-03-05 04:41:29

taufik block IP adress aku dari baca entri dia..huhu,kesian..kalau spam taknak ko block ehy..? ko nie raja spam eh ..?

 
 
Comment by ismail noh
2010-02-21 13:44:08

Manusia yang sungguh memelikkan 8) ..isk3

 
Comment by n3dmax
2010-02-21 19:13:46

hahahahhaha…trgelak2 ak bce…sorg2…x sudah2..

@khai : lek2 je beb…dl pn da prnh timbul isu nih..ko pn tau.. ๐Ÿ™‚

 
Comment by aten_zone
2010-02-21 19:48:00

tak sangka plak orang tu begitu.
berlagak plak die.
eish2.

 
Comment by ishak
2010-02-23 03:15:26

dia nie,ada post wall kat fb aku tanya..aku nie masih still pakai wordpress 2.9 ker..? ceh poyo betil budak nie…,aku rasa budak tu suka kat kau lah khai..ahha,dia jatuh cinta tak pandang pandang kot hahahah….. khai aku rasa budak tu menyintai kau lah khai heheheh..gurau..ajer..jangan marah..meremang bulu hidung aku hohooo

 
Comment by encikbeliau
2010-02-23 08:32:14

spesies cam ni pun ade … lawak tol …

 
Comment by suhairol-khoo
2010-02-23 12:13:07

salam khai… dan salam semua..:)
besenya saya jadi silent reader je..
frist entry yg saya baca dari blog khai tentang games lumba kreta di dataran merdeka… dah x hingat apa nama games tue..
saya maseh blur ngan motif taufik tu?? hingga khai pun blh keluar entry sebab dia??

 
Comment by zaryl
2010-02-23 21:43:39

mungkinkah komen aku ni yg terakhir??

aku pun pernah ‘terkutuk’ khai dlm twitter dolu dolu
harapnya khai xde la nk marah aku sbb aku gurau je..

bila baca entri mcm ni sebenarnya kita mungkin tak terfikir sesuatu tindakan kita tu boleh mengguris hati dan perasaan orang lain.. ye tak khai? kita ingat kita dh abis betul dah.. xde silap mana-mana dah tp mungkin pada org lain tidak sama sekali..

khai.. maafkan aku ye =(

Comment by ak@k y!n@
2010-02-24 03:48:53

ohtidak.com ๐Ÿ˜‰ ai dik zaryl, takdek de Khai nk marah kamu, kamu buat slh mcm budak tu buat ke… x kn? so, dun wori.. sekali sekala takpe de.. kak rasa ape yg buat Khai bengang gile ngan budak tu n nak luahkan di sini hanyalah krn budak tu melakukan kesilapan yg sm..buat benda yg org rasa “ntah apa2”. akak dpt rskan tu.hope adik2 sekalian pun sm okay! stay cute… ๐Ÿ˜‰

 
Comment by Khai
2010-02-24 06:15:15

kutuk2 tu no hal lah.. dalam dunia ni bukan semua orang suka kita. Tapi kalau dah tak suka tu, tak perlu sampai nak tunjuk hebat kantoikan maklumat privasi orang? Itu dah melampaui batas la kot. Dah macam takde kerja lain.

 
 
Comment by odyn
2010-02-24 05:04:09

kesian gak aku bace…
adoi~
we ko relex je khai dh ok kot…

“Ape yang ko x suke org wat kat ko..ko jgn la wat kat orang”

kan senang ๐Ÿ™‚

 
Comment by Sapitt
2010-02-24 16:56:03

adoi.. lapar la pulak hari ni.. da 3 kali makan pon rase nak makan lagi.. huk3 :bloody:

 
Comment by Budak Mantap
2010-02-25 22:35:50

kalu sume manusia mcm ni abisla…xblh tgk org lain senang…

 
Comment by earnword
2010-02-26 13:08:38

emm..budak hingusan lagi dia nih..

 
Comment by rosemerah
2010-02-26 20:11:06

sapa suruh ko cari pasal dgn khai..dh tau khai ni bukan calang2 org kt alam cyber…hik3… pape pun khai aku sokong ko, aku tau ko x penah cari pasal dgn org….khai bdk baik…haha wekk ๐Ÿ˜›

Comment by Khai
2010-02-27 05:12:12

eifa, nak cari pasal ngan ko boleh? hehee… mana dvd limkokwing nye ni?

to taufiq, jgn nak sebut2 pasal aib atau malu.. berani buat berani la tanggung.. ermm.. x kuasa nak layan..

Dan macam biasa, sebarang artikel di JK, mana pernah dikeluarkan..

 
 
Comment by highcarl
2010-02-27 19:52:51

ahaha. btul tu. berani hidup, berani mati. Berani buat, berani tanggung la.

 
Comment by qimie
2010-02-28 07:50:32

setahu aku bila ada masalah aku tanya pada khai, tak pernah pulak khai tak jawap, walaupun khai tak kenal aku, pandai – pandai je kata orang sombong, khai le hero aku… hehehe

 
Comment by mentol
2010-02-28 10:59:49

hai korang. ade sape2 tak bole bgtau mcm mana nak buat gambar katon kat tepi belah kanan ni. cantik la.. katon yg avatar khai dgn qimie dgn highcarl ni.. ajar la.. mcm mana nak buat. nak tau sgt.

 
Comment by safar
2010-02-28 15:40:48

macam ni ke sifat.saya tak tahu pun.minta dijauhi
sifat sebegini.agar tidak memudaratkan diri.

 
Comment by mak_khai
2010-02-28 19:27:08

huhuhu.. smpi terkehel rangka mulut and kering lidah dok bc semua komen ni dgn mulut ternganga.. huhuhu.. taufik taufik..

khai ni tak suka tunjuk pandai.. selagi tak tya dia.. dia pasti takkn ckp.. (org akn ckp dia kedekut ilmu or sombong) tp bkn gitu .. sbb taknk di ckp.. tunjuk handal ke, menyebok ke.. even to siblings nya sendiri.. tp vice versa la.. if dh melampau sgt.. dia ignore je (ni smaa la dgn i)
.
mcmana i tau.. sbb i ni mak dia..
.
cak adik alang! ๐Ÿ™‚
*adik yg dr kecik smpi ‘tua’ tak pernah even sekali menyakitkn hati ni.. if aku ibu mu ke syurga ko dik.. HAHA .. kembang le tu huh” -MAAF kn je taufik tu.. tq to him sb bagi ko pahala tu.. keep it up. jadikn pengajaran utk diri ini., jgn dok dengki org.. kita melayu takmo terus me’layu’kn diri dgn dengki sesama kita.! cayok! :love:

 
Comment by mrhakim
2010-03-02 00:22:53

Khai..ko x payah layan orang camni buat mengabih boreh jo…..walau papepon website ko mmg no1 la bro. ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚

 
Comment by amoi
2010-03-02 23:58:53

khai tak penah sombong.
aku tulis kat wall fb khai mmg dia balas. kalau tweet mesti dia balas. so apa yang dikatakan sombong pada khai?

 
Comment by fiezaradzi
2010-03-04 11:10:10

giler arr.. de juger org begini.. die jeles kt ko tu khai.. tgk komen blog ko, rmai giler.. jeles je tu..

 
Comment by ishak
2010-03-05 04:39:15

๐Ÿ™‚ mamat TSM tu dah block IP aku dari baca blog dia…feh..kalau korang tengok,banyak komen kat blog dia..beratus….,tapi spamlah yang komen…….aku heran juga mamat nie….hai..macam budak-budak ๐Ÿ™‚

 
Comment by niraa
2010-03-08 00:27:08

sewel ow taufiq nih
agak sengal ek
haha ๐Ÿ˜‰

 
Comment by Maryam Zin
2010-03-10 12:33:51

Taufik, akak faham situasi kamu.
Kamu sama saja macam Fathi.
Fathi pun pernah kena macam kamu.

Kadang-kadang kita rasa apa yang kita buat semua orang akan suka. Hakikatnya, hati orang berbeza dan tak semestinya bersetuju apa yang kita lakukan.

Anggap saja ini adalah pengalaman hidup. Proses kematangan kamu sedikit sebanyak bermula dari sini.

Kamu bernasib baik dan bersyukurlah kepada Allah Taala kerana ini berlaku dalam dunia maya.
Mungkin dalam dunia realiti kamu boleh memperbaiki sikap dan perangai sendiri supaya tidak mengeluarkan kata-kata yang mengguris hati orang lain.

Hidup mesti diteruskan.
Jangan sebab adik telah membuat kesilapan, adik terus berputus asa untuk menghadapi hidup.

Pesan saya kepada remaja lepasan sekolah menengah di luar sana:
Fikir dahulu sebelum bertindak.
Dan, jangan rasa semua orang suka pada kita.

๐Ÿ™‚

 
Comment by NakTauNamaAkuPesal?
2010-03-12 17:50:56

geli aku laki gadoh mrayu2.. mcm bodoh.. ptt da mntak maaf tu maafkn la.. ikut la prangai nabi.. bkn kapir laknat.. nk bdendam2 bt pe.. yg seko tu pn xmatang.. kcu privacy org.. dh xnk kwn tu blah la.. dua2 xbgus.. klu dh rase laki tu face2face la.. settle.. ni x,aibkn blk.. ape la pnya org..

 
Comment by idnef barox
2010-03-16 13:44:03

Dari ape yang aku dok baca sana sini pasal kes ni, ape yg aku leh concludekan si Taufik ni memang haram jadah pnyer orang.. Saje mau cari gado pastu buat muke tak bersalah merayu sana sini.. Bila org xnak amik tau, die buat keje bodoh lagi cilaka ngan post mcm2 pasal khai ni.

Aku rasa khai takkan kacau hidup ko kalo ko tak kacau hidup die dlu..Wahai si Taufik bangsat, ko ni memang memualkan aku..Aku rasa ko blh g jahanam dgn dunia ko..

 
Comment by ecar182
2010-03-29 21:06:09

salam khai..
tak tahu la awk akan baca komen ni ke tak..
sy tbaca ni sbb jumpa kat blog sapa entah yg dia agak hlg respek kat khai..

tp tak adil kalau tgk dr satu side je kan?
so,bila dah baca artikel penuh ni,sy faham.
siapa yg tak sakit hati bila kita tak kacau idup dia tiba2 nak fitnah macam tu??kan?

so,pape hal,gud luck bro!
;D

 
Comment by taufiq
2010-03-31 01:50:40

Taufik tu mmg sial.
malukan orang nama taufiq je..
boleh dia kutuk kutuk orang x tentu pasal..
bodoh ke ape?

pape pun bro khai,
gua respek lu..
truskan usaha lu lam bidang ni..
๐Ÿ˜‰
semoga berjaya selalu.. ๐Ÿ˜€

 
Comment by raksasa
2010-03-31 10:19:46

biase la 2 khai…
anak dato la katekn..
blagak je…
:o: :o:

 
Comment by yanmie
2010-04-05 15:28:43

oh dia nie ke..eh dia ada je add aku dlm FB tp x pernah pun berinteraksi dengan dia…dan x kenal sangat siapa dia, tp lepas baca kat sini…aku geleng2 kepala je..huhu

 
Comment by alfablue7
2010-04-29 02:27:31

tak paham ape yang budak tu cube buat.terang sket khai.die nk reveal ko pnye identiti ke? hehe

 
Comment by mat rempit
2010-05-31 16:41:01

ni mesti budak bangang x hengat dunia..hahaha klako budok nih.. ๐Ÿ™‚

 

Sorry, the comment form is closed at this time.