Siapa cakap Blogspot itu sampah?

Salam. Aku tak pernah sampai hati nak cakap sesiapa pun bebal, tapi dalam kes ini, perangai mereka-mereka yang bebal ini memang banyak menyusahkan aku. Entah bila pernah aku cakap yang Blogspot tu sampah pun aku tak tahu. Yang aku ingat, “aku labelkan blog plagiarism dan copy paste sebagai blog sampah dan kebanyakkan blog sampah (blog plagiat) itu datang dari blogspot“.

BUKAN AKU CAKAP BLOGSPOT TU SAMPAH. DAN BUKAN BERMAKNA TIADA BLOG PLAGIAT YANG MENGGUNAKAN ENGINE SELAIN BLOGSPOT!!

Aku sendiri tanpa pengetahuan sesiapa, mempunyai 44 buah blog di Blogspot yang tidak pernah diketahui sesiapa kerana tidak pernah aku promosikan. Nilaikanlah sendiri.

Kepada yang tak pernah kenal blog ini atau yang tak pernah baca artikel-artikel di blog ini, tak perlu nak dengar sebelah pihak atau korang sama-sama juga bebal tak faham bahasa melayu seperti mereka. Jelas, ayat tersebut sengaja dimanipulasi bukan hanya kerana mereka itu bebal, tetapi juga mempunyai maksud yang terselindung.

Lagi satu apa-apa artikel yang korang baca tak kisahlah di blog mana pun, bacalah sampai habis dan fahamkan kemudian barulah bersuara. Ini baca serangkap dua kemudian buat penilaian. No wonder makin ramai orang melayu jadi haprak sebab baca sunnah dan hadith separuh-separuh.

Artikel ini tidak mengalu-alukan sebarang komen tetapi amat mengalu-alukan kefahaman dan noktah dari semua pihak. Terima kasih.

Ditulis pada 11:43 PM 20 June '10 dan pastinya oleh . Siape lagi? | 560 views | Dalam kategori: Blog | Tweet This!

Eat This Google!: , , , ,


RSS feed | Trackback URI

Comments

No comments yet.

Sorry, the comment form is closed at this time.