Derma Air Mani?

Uwaa.. tension tension.. dah 3 hari tak online.. Sebab? aku still lom topup internet. Sekarang ni kan kat hostel. Kene topup RM50 dulu baru la boleh online. Duit plak tunggu family masukkan.. so sabar aje la.. dan aku menulis entry kali ini, menggunakan account internet Nieza.. Dia tengah sedap merayap kat IOI Mall tu, so ape kata dia kasi pakwe mithali dia ni pinjam jap.. Ngee.. Maybe Selasa atau Rabu ni baru topup kot. So boleh la update blog ni hari-hari macam sebelum ni.

Neway hidup dah mula busy. Tadi dah ade briefing & registration untuk semester 4. Dan kini aku boleh berbangga sebab bukan lagi belajar di College University sebab Limkokwing sekarang dah diiktiraf sebagai University sepenuhnya. Yeah!! i’m a siswa! Lol.. Neway dalam masa yang singkat pinjam internet awek ni, ape aku nak update yerk? kau nak ape? info kat bawah yang aku karang hampir 3 jam tu kau dah baca? baik kau baca.. insyaAllah, dapat la info sket sebanyak.. so lepas ni boleh la kau cerita kat member-member kau sedikit sebanyak apa yang kau dah tahu..

Ermm.. lama aku tak cerita pasal artis yer? so boleh tak nak ceria sikit? cerita pasal Erra Fazira dan aku confirm dapat rasakan yang Erra ni memang Playgirl. Dan maklumat yang aku dapat, dia bercerai bukan salah Yusry. So andaian aku Yusry penyebab penceraian mereka sebelum ni, terpaksa aku lupakan. dan before sebelum Erra khawin dengan Yusry lagi, Erra memang dah …… tapi Yusry memang bagus orangnya. Malas cerita banyak sebab satu Malaysia tak tahu hal yang aku tahu ni. Tapi maklumat yang aku terima dari Crew yang baik dengan Hans Issac ni, membuatkan aku tahu siapa itu Erra. [ada gambar sini]

Dan ini mengenai tajuk entry ini. Agak mengejutkan even fikiran aku memang cukup terbuka. Tapi ini memang dah terlalu terbuka untuk aku. Kau bayangkan, kalau kat Malaysia pun ada benca macam ni.. Keluar satu iklan khidmat masyarakat kat TV yang menyeru kau menyumbang sedikit air mani untuk yang memerlukan. What The Hell!!!!!!!

sdms101_01.jpg

Gambar lagi? ..

sdms101_02.jpg

sdms101_03.jpg

Gambar di atas cukup membuatkan kau betul-betul faham dengan apa yang dah berlaku kat China nih dan ini bukan suatu perkara yang normal untuk masyarakat kita. Dia pakai wanita cantik-cantik, tolong ehem-ehem orang lelaki dan air mani itu pasti keluar dengan hensemnya. So ape pendapat kau? Bangang ke bodoh mereka tu? dan dapat pahala tak sedekah benda macam tu? Ah! macam-macam yang ada dalam fikiran aku!! Apa boleh buat..

Ditulis pada 8:08 PM 16 July '07 dan pastinya oleh . Siape lagi? | 572 views | Dalam kategori: Tergempar | Tweet This!


RSS feed | Trackback URI

4 Comments »

Comment by mani
2011-05-14 12:25:50

giler!! :bloody:

..
 
Comment by su
2011-05-27 01:28:06

Sbnarnye itu entry dr mjlah jepun lah… Mrk mmang bnyak idea merapu2 cam prmugari main dgn pasengger dsbnye…

..
 
Comment by Faris
2011-06-24 23:49:15

Nak cari air mani yang berkualiti agaknya kalo orang tu betul2 sihat…

..
 
Comment by nina karina
2012-10-18 17:55:52

klo ad kt mlaysia kn bez….xde la ak mmbazir buang je..

..
 
Name (required)
E-mail (required - never shown publicly)
Your URL
Your Comment (smaller size | larger size)

Trackback responses to this post