“Kiss Me” di dada perempuan

29,241 views | Hantar ke Twitter! | Cetak Artikel Ini

Tadi Khai keluar ngan member lepas berbuka. Pergi la 7-Eleven kejap nak keluarkan duit. Kata nak party like animal. Hahaha. Gurau je.. Hep hep! Lepas je keluar duit, lepak kejap kat mamak pekena teh tarik kaw. Sambil-sambil tu cuci mata sikit nengok awek, mak orang, bapak orang, anak orang, orang utan dan macam-macam lagi la termasuk orang-orang lalu lalang kat situ.

Lepas tu ada sorang awek ni lalu. Muka cantik, comel dan cute. Pakai tudung punya la manis mengalahkan Heliza AF5 ex-gf khai dulu (*wink wink perasan). Rasa nak gigit-gigit je hidung dia kalau boleh. Isk isk.. Selamat anak dara orang. Hehehe. Tapi sayang pakai tudung sekali baju tshirt lengan pendek dan seluar jeans samsudin. Baju pulak warna putih menampakkan bentuk tubuh badan. Apa yang menariknya, kat baju tu betul-betul di posisi buah dada, Khai nampak tulisan “KISS ME”.

Khai pun pandang la tulisan tu sambil tersengih. Lepas tu, nasib dia tak perasan kalau tak sure ingat orang ngah skodeng dia punya dada. Padahal sendiri lupa apa baju yang dia pakai. Pelik betul perempuan zaman sekarang ni. Jangan cakap cara pemakaian, tapi tulisan kat baju pun dah mintak dirogol. Rogol karang tahu pulak nangis tak berlagu. Ialah, tulisan “KISS ME” kat Tshirt dia tu samaada mintak lelaki kiss buah dada dia tak pun pipi atau mulut. Tak ke bodoh bangang namanya tu.

Tapi sebenarnya tak kira apa tulisan pun kat baju, janganlah tulisan yang betul-betul atas buah dada. Tak pun seluar jeans yang ada tulisan kat punggung. Bila dah ada tulisan macam tu, memang la orang pandang sebab nak baca tulisan tu. Bila terperasan orang tengah pandang, tahu pulak malu sebab ingat tengah skodeng ehem-ehem dia. Padahal tak heran mana pun. Nak baca tulisan kat baju tu je. Cisdel sungguh.

Lepas ni korang yang perempuan tu nak pakai apa pun tak payah la nak ada tulis-tulis sana sini semua. Pakai Tshirt kosong sudah. Tapi kalau pakai baju kurung pun susah juga sebab bila angin kuat, orang lelaki ni la paling suka nengok. Jadi pandai-pandai sendiri lah ye. Tubuh badan mahupun bentuk bukan untuk ditayangkan kepada umum. Simpan la untuk suami korang nanti.

Renung-renungkan, dan selamat hari raya!! Hehehe.

Update: Ni iklan tahun lepas. Tapi baru sekarang perasan. Aduyai. Tahun lepas busy praktikal. Mana ada masa nengok TV. Hehehe. Tapi iklan ni memang sedih la.. Oh! Mak.. i Miss u!!

Ditulis pada 1:11 am 12 September '09 dan pastinya oleh . Siape lagi?
Dalam kategori: Hidup Khai, Motivasi | Tweet This!

Tag: , , , , , , , , , , , ,


RSS feed

138 Comments

Comment by x-po
2009-09-12 01:17:04

besar x dada pmpn tu ek khai? wakakaka

Comment by Khai
2009-09-12 01:22:49

Uikks.. No Komen..

Hint: Rasa macam nak makan nasi lemak RM1.50 la.

Comment by x-po
2009-09-12 01:36:01

haha kecik la tu

(Comments wont nest below this level)
Comment by sepatu putih
2009-09-12 12:51:58

kureng la korang..hahaha

pandai khai ek..dlm no komen bleh plak bg hint :))

 
Comment by fifie ierina
2009-09-12 20:02:29

dear guys, puasa bukan hanya menahan lapar dan dahaga ok.. jge menahan nafsu tangan dr ingin mengetahui dan menaip bda2 yg x sepatutnye.. sila take note..

 
Comment by luthtextile
2009-09-13 10:40:08

tudia, definasi puasa dah diberi kat korang!

 
Comment by fifie ierina
2009-09-13 14:54:16

hehe.. thanks for da back up! lalalala :love:

 
Comment by levisgolok
2009-09-14 05:01:59

haha… dear girls, puasa bukan hanya menahan lapar dan dahaga ok.. juge menjaga pakaian dgn sopan supaya takde mata jalang yang melihat dgn pndangan tajam..bkn yg menengok tu jer yg kurang pahala, yg memberi tgk pun sama yea! :)

sila take note..

 
Comment by samanosuke_04
2009-09-16 15:20:21

haha.. padan muka, kan dah kena sound.. haha, aper nie khai.. mana bleh makan nasi lemak puasa2 nie.. (hint gak tue, supaya fifie x paham)

 
Comment by fifie ierina
2009-09-16 15:27:07

hehehe! sound direct itu best.. lalalala 8)

eleh, nk berkias le konon? ala, ngada2 le tuh..
xyh nk cakap psl nasi lemak ke nasi kerabu
ke nasi dagang ke pe ke.. puasa nie asyk cakap
psl makan je eh korang.. cbe cakap mnda2 yg
berfaedah ckit.. hoho~ (mke innocent) :[

 
Comment by Adney
2009-09-16 15:37:29

aku je x kene sound lagi..

 
 
 
 
Comment by fatehah
2009-09-12 01:17:16

kalo pakai tshirt tulis ‘my boyfriend is a gay’ camne? wakaka

Comment by Khai
2009-09-12 01:23:51

hahaha.. tak kisah la apa2 pun tulisan dia tp kalau orang lelaki ni nengok tak kelip2 tu sbenarnya bukan nak baca tulisan tu, tapi tengah scan yang disebalik tulisan tu. Hehe.. Khai lelaki, jadi Khai faham apa yang lelaki fikir.. kahkah!

Comment by Poziabb
2009-09-16 02:45:56

aku pon lelaki lar Khai…tp aku x pike canggitu… :p

(Comments wont nest below this level)
 
 
 
Comment by conflict
2009-09-12 01:21:57

mne x banyak kes rogol…klu org pompuan yg mintak di rogol…
hurm…. khai ko x p cium ke awek tu…haha… :p

Comment by Khai
2009-09-12 01:25:18

Ingat aku perogol macam ko ke zul? hahahaha..

 
Comment by fifie ierina
2009-09-12 20:42:54

encik zul,

bukan semua pmpn yg drogol adalah yg berpakaian sebegitu seksi.. ade sesetengah kes, jns lelaki x gne cm2 menjadi ghairah dsebabkan melihat wanita yg len.. kemudian melepaskan nafsu pd gadis2 yg baik dan mgkn jge kanak2 suci yg lgsg x berdosa!

wallahualam =(

 
 
Comment by finalcross
2009-09-12 01:22:06

perghhh,skodeng payu ko ye bro. hahaha

p/s: salahkah lelaki dalam situasi ini? huhu :D

Comment by Khai
2009-09-12 01:25:42

bukan.. salahkan perempuan.. :D

Comment by fifie ierina
2009-09-12 20:48:09

nope, sy bangkang! sejujurnye, pmpn itu salah.. tp lelaki yg tengok pn salah..

(Comments wont nest below this level)
Comment by one faez
2009-09-15 21:38:43

tahu tak kalau berpakaian sebegitu sebenarnya gangguan seksual pada lelaki.
Perempuan tak faham..

 
Comment by Poziabb
2009-09-16 02:51:44

@one faez

kalo rasa terganggu nape x report polis? len kali xde la pompuan yg nk tayang benda2 x senono kat ko!!! 8)

 
Comment by one faez
2009-09-16 23:29:41

nak buat mcmana… undang2 konvensional takder istilah gangguan seksual untuk kaum lelaki…

yang dah kawin tu senang la nak ‘salurkan’.
yang belum kawin ni….
payah….
Goncang iman..

 
 
 
 
Comment by Kill-Vearn
2009-09-12 01:22:44

hoho khai.. baju kiss tu eh.. pernah tgk.. hoho.. tapi mesti bukan yang mcm ni kan:

http://rdr.zazzle.com/img/imt-prd/pd-235318572759929546/isz-m/tl-Kiss+Me.jpg

hoho.. ape2 pon kepada awek2 sila baca pesanan khai ye.. kalo laki pandang jgn marah lak :)

Comment by Khai
2009-09-12 01:26:21

Yups… exactly… :)

 
 
Comment by lolipop
2009-09-12 01:23:39

nasib baik die tak perasan..kalo tak memang kena dapat penampo free je..ngee.. :)

Comment by Khai
2009-09-12 01:27:17

lepas tu, ada la yang kene tampar free balik siap dengan dua tiga kali das penyepak kan? hahahaha… :p

 
 
Comment by .AzFaRuL.
2009-09-12 01:26:24

pernah tengok ppuan bertudung pakai tshirt tulisan depan tulis “i’m a virgin”, tapi kat belakang tulis “i’m a slut too”? saya pernah! ;)

Comment by Khai
2009-09-12 01:27:56

hahaha.. siot!! kalau yang tulis “im a virgin” tu, sah-sah la mintak dirogol. Aduhai macam2…

 
 
Comment by Ala-Hai
2009-09-12 01:34:06

Baik tulis “Rape me till you get your satisfaction” hehehhe :p

Comment by Fatin Pauzi
2009-09-12 21:48:55

Words ni cun. haha.

*Just kidding. kekeke

 
 
Comment by blowie
2009-09-12 01:39:17

tu takpe lagi,aku penah jumpa pompuan pakai tshirt warna cokelat pastu kat area payudara dia ade corak seakan akan puting payudara,terkejut gak aku masa 1st tengok :P

 
Comment by ash
2009-09-12 01:42:14

hadeh..memacam manusia zaman skng.. :aie:

 
Comment by tehsafiah
2009-09-12 01:55:51

hohoho
amek kau bila khai sudah berceramah

tapi memang trend sekarang banyak Tshirt yang d tulisan sane sini

hohoho
tapi ku suka gak ngan tshirt2 cam2
kene pandai pilih la mane yang sesuai kan
tapi bab corak2 or tulisan2 kat punggung 2 ku memang tak stuju
cam nak tayang punggung je

 
Comment by Faer
2009-09-12 02:23:23

aduyai~ salah pembeli ker penjual? huhuhu~

Comment by fifie ierina
2009-09-12 21:14:34

salah yg membeli dan salah yg menjual.. salah yg memakai dan salah pd yg melihat.. salah yg mengetahui seseorang yg sedang melihat tp x menegur yg melihat.. salah pd yg kemudiannye turut sama melihat..

wallahualam… :bloody:

Comment by ketuk_angel
2009-09-16 00:23:13

huhu… kalo sumerr ko salahkan sapa pulak yang nak yang betulnya?? :bloody:

(Comments wont nest below this level)
 
Comment by Poziabb
2009-09-16 03:00:33

@fifie ierina

salah juga yg tulis & sesape yg baca artikel ni, pastu tinggalkan comment di mana2…kecuali AKU… aku sorang je yg x salah baca artikel ni, ngee :)

(Comments wont nest below this level)
 
 
Comment by one faez
2009-09-15 21:41:19

semua ni dpt dselesaikan jka takda org jual..

Comment by cecikut
2009-09-17 09:12:05

y xjual pun salah xD

y baik dtgnya dr Allah, y buruk dtgnye dr kt..haha bajet baek aku ni :D

(Comments wont nest below this level)
Comment by zan
2009-11-13 01:02:25

baik atau buruk sumuanya datang daripda Allah.. cuma pengantaranya adalah kita insan yang lemah ini…
kita ini bukan apa apa…
malah membuat perkara yang buruk pun kita tidak mampu seandainya Allah tak izinkan….

 
 
 
 
Comment by megat
2009-09-12 02:39:09

jadinya apa kesimpulan yang boleh dibuat? jom rogol dia ramai-ramai kahkahkah.

benarlah zaman semakin berubah. dari kecil2 hal hinggalah ke besar2 punya hal. jika diperhatikan pasti nampak kesannya.

yang pelliknya, jika komen (mcm entri ini) dibuat. mulalah pihak satu lagi nak melenting siap panggil menteri segala ha3.

niat dihati nak memperbetulkan keadaan kan khai ;)

Comment by Khai
2009-09-12 20:31:34

agaknya siapa pihak satu lagi tu Megat? sampai nak panggil menteri pulak.. takutnyee… hehee..

 
 
Comment by mello
2009-09-12 02:39:14

haha..pmpn tu saja je nk tarik prhatian bia org tau nsk lemak dia hrga rm1.50..

err..smpt lg ko letk harga nsk lemk dia eh khai? hehe :)

Comment by fifie ierina
2009-09-12 20:50:35

hah, nie lg sorang.. heish~ :bloody:

 
Comment by wan
2009-09-15 02:17:35

ckp kt pempuan tue nasik lemak ape nk heran..cari la nasi kukus rm5 punyer 8)

 
 
Comment by ejardkethot
2009-09-12 02:55:24

heh…macam2 noh design skunk….. :(( tp aku tggu tshirt scukz jugak!!~ hehe

Comment by Khai
2009-09-12 20:31:58

Hehe.. lepas raya dear…

 
 
Comment by Rjuna
2009-09-12 03:06:25

Peh sedih siot iklan tu, adakah aku juga akan jadi sebegitu bila dah ada keluarga sendiri nanti,

mula abai tggungjawab pada ibu bapa, oh mintaklah dijauhkan dari sifat itu

kiss me tu kalau barang baik n besar je aku toleh 2 kali n perhati cam nak terkam haha, naluri lelaki normal :)

 
Comment by Azah
2009-09-12 03:16:56

pastu cmne spatutnya pompuan berpakaian?
baju kurung atau jubah?
atau pegi jalan2 pakai telekung smayang?
haha…
baju kurung pon aku x berkenan, bagi aku baju kurung la baju yg paling seksi..
pkai suar slack dan baju tshirt longgar sudey…

Comment by Khai
2009-09-12 20:32:55

alololor… cute nye gravatar dia.. pakai macam dalam gravatar tu yang terbaik.. hehehe..

 
Comment by one faez
2009-09-15 21:43:55

btul2… mcmtu baru la org bekenan wat menantu….
mmg my type.

 
 
Comment by sabah2u
2009-09-12 03:52:30

mana-mana semua sama.. seksi oh seksi :)

 
Comment by kerabu
2009-09-12 06:10:05

hahaha…aku pun rabun mata kalau mcm tu.. tambah pulak khai :p

 
Comment by rizzar
2009-09-12 06:13:19

sbg pompuan kena laa beringat skit.. kdg2 bila nmpk pompuan betudung ngn pakaian sebegitu rs nak suruh dia bukak je tudung tu.. berpakaian lah seelok nya.. malu kalo org yg bkn beragama islam tgk.. ianya dh kira mengaibkan agama kita di mata mereka.. dunia akhir zaman.. sama2 lah kita saling tegur menegur ke arah kebaikan..

 
Comment by niraa
2009-09-12 08:22:59

aku mmg x gemar langsung baju btulis2 nih
saya sayang mak saya lah ape lah
hehh.ko punye pasal la ko sayang mak ko!
ade org kesah?
haishhhh

Comment by Khai
2009-09-12 20:34:07

hahaha!! aduhai.. lawak2.. takpelah at least bila kita nampak baju dia tu, buat kita teringat kat mak kita.. hehehe… cuba nengok iklan atas tu, sedih kan…?

Comment by niraa
2009-09-15 17:26:20

dah tgok..
tesentuh gak la hati nie..
mintak2 kite nie semua xjd anak mcm tu.. =(

(Comments wont nest below this level)
Comment by MiLza_gaDis ciNta
2009-09-16 05:38:11

SAYA SAYA AYAH SAYA GAK… :)

 
 
 
 
Comment by Daus
2009-09-12 10:09:16

:p
macam2 orang zaman moden sekrang, design baju entah pape…
yg pompuan pulak, bodoh gi beli baju @ seluar camtu…
bukan nak kutuk kaum hawa tp benda betul kan…
Betul x Khai?

Comment by fifie ierina
2009-09-12 20:53:37

saya setuju yg nie.. klu nk pakai pn, kt umh je da cukup.. sy kt rumah pn xkn pakai baju yg pelik2 dr biasa klu ayah @ adik beradik lelaki ade.. nk kena sembelih, sila wat.. hoho~

 
Comment by Khai
2009-09-12 20:56:09

betul la tu.. sesetengah tu kononnya nak ikut trend + slumber + sempoi.. tpi sebenarnya.. = bodoh.. ops!

Comment by Munirah
2009-09-13 18:31:39

terasa alert* tapi kan, dekat rumah je ayh adik laki bukan mmg tkpe ke tengok kita pakai shorts ke apa.rumah je kan.apa yang bodoh

(Comments wont nest below this level)
Comment by Khai
2009-09-13 20:35:46

Munirah, pernah dengar kes ayah rogol anak, abang rogol adik, adik rogol akak… pernah tak? Hehehe… renung2kan..

 
Comment by ejardkethot
2009-09-15 02:13:25

betol2…sokong…dok umah kna lg sopan sbb ade abg2 n abah..kalu kt hostel pmpuan smua…so..pndai2 la jaga

 
 
 
 
Comment by Eriyza
2009-09-12 10:58:14

Mmg tak patut pakai baju camtuh,
apatah lg sendat wal ketat. Huh!!! :p

Comment by fifie ierina
2009-09-12 20:54:32

setuju sis! :[

 
 
Comment by lanz
2009-09-12 11:08:24

yg tu baru sikit khai..ada yg lagi teruk..kai tudung tapi yang lain humangaih terdedah sana sini belakang depan… mana kaum adam zaman sekarang tak pandang…dorang nak pakai tak pikir dulu ke? pelik gak aku nengok n pikirkan…ish2… kalau da jd kes rogol pakai camtu nak salahkn kaum adam plak.huhu. da la skang ni bulan pose.. pemakaian tu sepatutnya jaga la sikit… no komen..haha

Comment by Khai
2009-09-12 20:57:51

no komen konon.. habis yang berbaris2 komen sebelum cakap no komen tu ape? hahaha.. lawak la ko lanz.. hehe..

Comment by Fatin Pauzi
2009-09-12 21:53:54

Tau takpe. haha

(Comments wont nest below this level)
Comment by azah
2009-09-14 18:22:04

hahaha =D

 
 
 
Comment by zan
2009-11-13 01:08:26

biasalah laki2…
buruk mane pon perangai…
jahat mane pon..
g pub tiap2 malam….
nak cari isteri???
solehah jugak jadi idaman…
huhuhu…

 
Comment by zan
2009-11-13 02:33:03

buka jage sikit,,,
tapi kene jaga banyak…
bulan2 biasa pon kene jaga banyak sentiasa

 
 
Comment by EiNS
2009-09-12 11:21:32

Hahha…pakai pun seksi camne la kaum laki tak pandang…bak kata orang “pergh…rezeki jangan ditolak…nikmat mata memandang” hahahaha…

tapi bulan2 puasa nie jagalh pandangan mata kita…kan sia2 je posa sebab pahala kurang dok tengok benda kurang senonoh :P

Comment by Khai
2009-09-12 20:59:03

Betul tu.. kalau nak nengok, nengoklah di malam hari.. isk2.. gurau je.. ehehhe..

p/s: tertengok takpe.. bila dah kelip baru dosa.. hehe

 
 
Comment by VuJiE
2009-09-12 11:49:34

sedih gila iklan tuh.
rasa macam nak balik rumah skrg jugak. =(

 
Comment by shib
2009-09-12 11:53:59

aku penah tgk sorg awek ni pakai baju tulis kat buah dada dia “Barang Baek”…perh..lahanat sungguh…terkurang pahala posa aku stengah =,=

 
Comment by sotong kurita
2009-09-12 13:30:39

kokekoke….malunya aku bila kaum aku wat perangai lagu tu..kokekoke…tobat aku xbuat…

 
Comment by Acul
2009-09-12 14:29:50

hahha.. tapi kan ade sesetgh girl yang saje pakai baju camtu tuk tarik perhatian org tuk usha die. mengharap perhatian a tu :)

 
Comment by haritz
2009-09-12 15:19:59

Orang pompuan cuba menarik perhatian dengan mengunakan kebodohan nya bukan kecantikan nya.

 
Comment by Nelder
2009-09-12 15:25:57

lumrah dunia..perempuan kan sukakan perhatian..tak salah sekali sekala pakai macamtu dapat mencuci mata para lelaki yang tensen..huhuhu :)

Comment by fifie ierina
2009-09-12 20:14:40

“tak salah sekali sekala pakai macamtu dapat mencuci mata para lelaki yang tensen”

adakah sebegitu rendahnya martabat seorang wanita pd pandangan mata awak encik nelder, lbh kpd kepentingan utk menjamu mata para lelaki? sedey x terkata… =(

Comment by Nelder
2009-09-14 18:27:08

ya rabbi,wahai cik fifie ierina,
aku tak memaksudkan yang sedemikian lah..aku menghormati perempuan berdasarkan penampilannya…
maruah perempuan memang tinggi lah,cuma kadangkala ada masanya ia pandai jatuh ke bawah. ;)

(Comments wont nest below this level)
Comment by fifie ierina
2009-09-15 14:41:30

dah awak tulis cm2, sy nk fikir cmne lg.. ok dah, mouth zipped :[

 
 
 
 
Comment by nim
2009-09-12 17:20:01

aduyai.. bikin malu jak pompuan……..
mcm la bagus sgt diorg nak pakai macam tu….
xkan mak bapak x tegur……. pelik la….. ohdunia…..

 
Comment by aya
2009-09-12 17:42:47

lagi satu kan khai, aya x berkenan btul tgk org perempuan, x kirelah ank dara or or golongan mother2 ni, smlm kat psr ramadhan, pkai tudung, pkai tshirt pastu boleh plak nampak tali coli kat bahu, mana x nye tshirt tu lebar sgt trbuka kat bhgn leher tu…

ade plak smpai boleh nmpak bra kat dlm baju, kain terbelah, baju sendat tp pkai tudung comei je….x paham lor. :lol:

Comment by ain
2009-09-12 23:30:52

slim ok g.
tapi kalo cam da ternampk spare tire tu memang wat malu ar..
tsk tsk..

papehal pikir la.
ape kemungkinan besar akan jadi kalo pakai baju cam disebut neh.
bahyo~ huu

 
Comment by ejardkethot
2009-09-15 02:20:49

pergh…yg ni mmg kwn aku ade camni…mmg aku sound …tp dia tarik muka plak…haishh…geram..dak laki plak..skit3 cuci mata…

 
 
Comment by Lizz
2009-09-12 20:15:48

menyampah aku ngn pompuan2 yg mencapap pakai baju tulis2 merepek ni. aku pun sker gak pakai baju sarung nangka tp xder lak aku nk buy baju tulis2 camtu. mina indon sker kot :P

 
Comment by fifie ierina
2009-09-12 20:34:33

salam…

artikel yg menarik.. sebaik2 wanita yg Allah ciptakan adalah yg mampu menjaga auratnye dgn baik.. utk dri sy sendiri, sy msh lg bukan seorang gadis yg sempurna dalam hal penutupan aurat, kerana banyak lg yg perlu dperbaiki..

utk seorang gadis bertudung berpakaian sebegitu berani, pe lg yg ley sy katakan? tentunya sgt3 TIDAK wajar.. utk seorang gadis spt sy, setuju sgt ble orang len mengatakan tudung 2 sbnya ble x dpakai tentunye lbh baik utk orang yg cm2..

npe harus nk mencemarkan nilai sebuah tudung yg seharusnya mengangkat darjat wanita ke tahap lebih tinggi, sedangkan cara berpakaian dari sisi yg lain terang-terangan meletakkan maruah diri d tahap yg sgt rendah?

wallahualam.. dan para lelaki jge, sila saling ingat mengingati antara satu sama lain.. sekali pandang adalah dmaafkan, itu pn klu secara x sengaja.. tp klu kali kedua & mmg dgn niat yg sengaja, TIADA YG LAIN MELAINKAN DOSA GAGAL MENAHAN PANDANGAN NAFSU MATA DAN PAHALA PUASA YG DJANJIKAN SGT2 BERKURANG UNTUKMU..

p/s payahnye menjadi seorang wanita, payah lagi menjadi seorang lelaki.. renung2kan dan selamat berpuasa!

 
Comment by mezzahot
2009-09-12 20:37:31

habis skunk ni berlambak jual baju yg ada tulisan ni…yang org pompuan ni lak pantang nengok yang lawa, yang pelik. yang seksi….sambar je.. skunk ni dah jadi trend dah pakai baju yang ada tulisan ni… kalau tak ada kang x lawa pulak… tapi tolonglah jgn nak pakai baju yg ada tulis kiss me ke..rape me ke….nanti makhluk yg lagi 1 salah anggap pulak….x psl2 naya hidup…seriosly

Comment by ain
2009-09-12 23:27:28

aku ske je baju tulih2 tu.
tapi stok dok umah je la.
mostly jarang ar. sendat g.
tak kose nyah~ hak

 
 
Comment by masz
2009-09-12 21:43:33

nak kata bodoh kang, marah lak. tp beli baju yg ader tulis2 tepat2 kat area tu.. ayat lak.. eeee. jd kebanggaan kot. bile semua mata memandang kesitu. kan dah masuk justkhai. x ke galamour gtu…

Comment by -AniS_
2009-10-09 21:59:12

sbb te die pakai…dpt masuk justkhai 8)

 
 
Comment by zool
2009-09-12 21:52:05

Betul tu… kadang2 siap ada gambar lagi..
tu yg selalu terpandang tu.

 
Comment by ain
2009-09-12 23:25:10

fuh.
even pakai baju kurung pon tak sure selamat lagi en.
sendiri pikir la kot.
takpon before pakai tu tnye la member2 serumah ke.
ok ke tak.
sendat ke tak.
tnye ayah or adek bradek laki paling best ar.
memang selambe je komen kaw2 kalo agak2 sendat mendat.
kah3 (pengalamn sendiri) (T_T)

 
Comment by mello
2009-09-13 01:16:46

masalah ni takkan timbul klu org tak bli bj cmtu, tak pkai seksi-seksi, ketat, sendat, padat & mantap..oops! hehe..

klu penjual jual bj cmtu xkn tmbul lg prob ny..ni ble ada org yg nk bli & pkai..so, bermula la permasalahannya.. 8)

 
Comment by SyahPutra
2009-09-13 02:28:43

aik?bile mase ader iklan tuh tahun lpas?? ta pneah neng0k p0n..ermm…nway,d0wang yg suke pakai baju yang ala2 tak cukup kain n se spesis dengannye tuh aku anggap tak cukup ilmu agama la tu kn…

 
Comment by irsyad aziz
2009-09-13 02:46:44

nape ada yg cm touching jer?

 
Comment by miraH
2009-09-13 04:35:35

lol..cam kenal je bukit dorg lari2 tuh

 
Comment by boyah89
2009-09-13 07:25:48

waduh2
nakal jugak ko ni khai
aku kat sini lagi dugaan
aweks2 russian sume nak top2 je pakai
haih,takkan la mata aku ni nk pandang tanah je kan..
kang langgar tiang lak..
nsb baik nak raya dah ..
raya lagi di perantauan…haihhh =(

 
Comment by masz
2009-09-13 09:14:24

waaaa… sedih tgk video tu. aku kalu bab mak ayah ni snsitif sgt2…

 
Comment by mantis
2009-09-13 09:15:30

aku pernah jumpe ada aso(wanita cina) pakai seluar. ngam2 kat punggung di ada tulis DELICIOUS. aku dgn kwn2 tgah duduk minum. aku tanye kwn aku. ape tu DELICIOUS. dgn bersahaja kwn aku ckp ‘sedap’.. kelat je air milo dpn aku nak habiskan. =(

Comment by fifie ierina
2009-09-13 15:01:47

tertanya2 saya dalam hati.. awak nie jns lelaki yg super duper innocent ke?? :love:

 
 
Comment by Roslan Nazri
2009-09-13 20:44:33

khai jage2 la yer..walopun org tak kenal ko..takut nti kalo stalker tgk dada pompuan org kata ko khai..kekeke..takpe2..normal lelaki..kalo ko budak ghey tu aku takut..kih3..selamat ari raya maap zahir batin :)

 
Comment by hytiq
2009-09-13 22:38:19

ala..asal waktu kt Msia xdpat tngok iklan ni pon??
kn da jauh,sdey je.. =(

pde pra wnita..b’hati-hti r dlm b’pkaian.
jge dri dblan yg mlia..n slmenye..

 
Comment by anakjatin9
2009-09-14 00:16:34

eh, wahai perempuan, sepatutnya korg kene bersyukur kpd Allah sbb apabila dtgnya Islam, martabat kaum wanita ditinggikan darjatnya.. jgn la perempuan kata susahnya nak jd wanita, nmpk sgt sorg hamba yg berputus asa dlm mncari redha Allah.. klu nk pakai baju ke, tudung ke, ikut pe yg diajarkan dlm Al-quran n Al hadis, jgn ikut suke2 hati je ikut keselesaan sndiri, lg 1, dosa perempuan2 bukannya ditanggung oleh empunya sndiri, tp pd owg yg mnjaganya, sblm kawin, mak bapak yg tanggung, lps kawin, suami yg tanggung….
sepatutnya kene tau bahawa tugas sowg lelaki sbg khalifah mmbawa agama Islam adalah trlalu berat utk dibawa….
wallahu’alam….

 
Comment by gadismerahjambu
2009-09-14 00:46:46

ade2 je lh ko ni khai..awek tu mmg sngaje ler pkai bj tu kot…nk trik prhtian llaki ni kan?kan?kan?
kalu dh gian sngt nk pkai bj tu apsal tk bkak je tdung?kn snang….
mmg sah ler pkai tdung bkn sbb nk ttup aurat
tp sbg pnambah gaya je….
buat malu kaum hawa lain yg btdung…
aku kalu pkai cmtu,tk tgguh2 lg ayah+abg+mak halau aku dr umah…

ppuan mmg hiasn dunia yg pling indah+cntik…tp………………..

tk dpt nk salahkn llaki bla dorg komen psal ni,mmg lumrah llaki psti tk mnolak utk mlihat bnda tu sume…so,pk kn lh whai kaum hawa…..nsihat utk dri sndri jgak…….smga tk lalai dlm mjga adab bpkaian…:-)

 
Comment by baem
2009-09-14 23:55:16

Perempuan memang mcm tu,pakai seksi-seksi bila kita pandang marah pulak,kalau tak nak di pandang jangan seksi sangat,ni tak sampai pusat pun nampak..

 
Comment by Fuza Fuza Fuza
2009-09-15 00:15:39

kiss je dada perempuan tuhh.
dia yang mintak.
she deserves that rite?

perempuan perlu jaga etika berpakaian okayy!

 
Comment by shin
2009-09-15 03:52:45

Pasni suh penjual baju tshirt tu..

Print baju kurung kt tshirt.. mesti kelakar gila.. hahahaha

:p

 
Comment by stonez145
2009-09-15 04:26:35

hai mcm2…bju kurung pun kata x kna…
yg x kna tu klu g pkai bju kurung jarang2,ketat2…
pkai la yg longgar…klu ada mslh dgn angin,sbb tu la terciptanya tudung labuh atau tudung bidang 60…bidang 60 lagi bgus..pin ke kiri n kanan,jd berat…angin tiup x melayang sgt…berombak2,x la nmpk bntuk nasi lemak ori tu…

bg ak la…walau ak pompuan,tp mmg ak rs byk slh pompuan…pkaian xmau jg…
nak2 ketat2…mmg sj nak tjuk kat org…bila org tgk nak mrh2 plak…aik?td kata nak tunjuk?…hai mcm2…

 
Comment by boboiz
2009-09-15 06:52:29

hehe..kat bazar ramadan pon orang perempuan nye pakaian kebanyakan macam yang khai nampak tu.tapi takde tulisan jek..yang sendat, yang melimpah semua ada, Masih salahkah LELAKI dalam situasi cam gini..huhu 8)

 
Comment by al-mujahid
2009-09-15 09:13:32

kalo korg sumer bljar/tnggl kt syria, blik m’sia je, msti korg akn berasa plik, mna x nya… kat sana korg akn tgk prmpuan yg tdung lbuh + purdah je, wrna hitam plak tu.. mmg trkjutlh kalo blik m’sia bila dh brthun2 dk sana..tp, ade jgk yg seksi2, dlm kuantiti yg sgt sdkt.. lg satu, korg akn rsa plik sbb kt sana suka beri salam, xkira knl ke x… syria dgn m’sia amt2 berbeza.. Sedey bila tgk gadis2 m’sia..

 
Comment by gadismerahjambu
2009-09-15 09:46:52

mggu lpas aku jmpa ppuan pkai tdung,jeans ketat ngn tshirt lngn pndek,ketat plak tu…
msa tu aku jln2 ngn abg..abg aku ckap ‘amboi,ketat nye…cmner la dia nk sarungkn tshrt kt bdan kn dik??kn tshrt tu ketat sngt2..’(smbil tsengih2…)
alamak! aku plak yg trase malu…ye laa bdak tu kaum sjenis aku….

 
Comment by naima_imma
2009-09-15 15:48:08

pengakuan jujur seorang lelaki bila nampak ponpuan pakai bukan2… gud lar khai… memang bagus wat macam ni… hope ponpuan yang suke pakai yang bukan2 sedar yang diorang tu salah beso… and slau pasan lebih… hahaha… :choler:

 
Comment by ketupat
2009-09-15 16:44:36

ler korang ni…jgnla tego dorang tu…biarkan jela..
ahh bosannya kalo byg pasni da xde lagi juadah tatapan mata d luar sana…owh…ohhh gurl2 jgn termakan kata2 mereka ini ya,..pkai je apa yg korg nak..
muahahaha.. :p :p :p :p :bloody: :love:

 
Comment by Mus
2009-09-15 17:08:18

alahai org zaman sekarang.. sengaja mencari masalah.. berpakaian tu.. biar kena pada tempatnya..

 
Comment by one faez
2009-09-15 21:49:27

kesimpulan: gangguan seksual pada lelaki..

 
Comment by MiLza_gaDis ciNta
2009-09-16 01:58:15

rndu nk msuk cni..
berukbnd bru smbg ;)

seram giler ngn citer bro khai
coz benda ni jd kt skelilig tiap2 ari
aku p’nah kne gngu,bnyk kali =(
tp tyme 2 aku pkai bju krug
tyme aku pkai jeans,tshirt slamat la plak
penig aku coz ske pkai bju krug

law ade laki tenug cm bro khai tgk awek 2
mmg da leyh blsah la
law dia tnya knp
ajk dia bca entry ni :p

 
Comment by ezad
2009-09-16 05:47:55

st0p!! jgn salah kan laki ke p0mpuan… salah kan baju tue… kal0 doe xde.. xdelah org nak beli.. 8)

 
Comment by Nurul
2009-09-16 17:36:53

sedih betul iklan tu. menangis i dibuatnya, =(

 
Comment by lolo
2009-09-17 14:49:51

salam.. wah pnjg giler komen haha.. wpon pnjg tp diri ini terase nk komen sbb isu ni dah lame jd isu (erk.. sori ayat pelik)
pd pendpt aku lak. jgn salahkan org lain. sile slhkan diri sndr. jgn tunding jari pd pihak2 tertentu. blom tentu kite yg betol.
kalo kite salahkan designer n penjual baju, nnt in d future design lagi haprak akan kuar. n org akan beli. pnah dgr x org kate kueh xsedap mane pon, akan ade org beli.

kalau nk salahkan lelaki, itu naluri diorg. kang kaum pompuan gak merane kalo diorg xdek naluri tu.

kalau nk salahkan perempuan, itu maknenye diorg masih x cukup ilmu. tanggungjwb kite nk ajar diorg. btol x?
so salahkan diri kite.
*sbb tu lah islam suruh pompuan labuhkan tudung ke dada, supaye peristiwe di atas dpt dielakkan.

to khai:~ syabas, saye rase ramai amik pengajaran. kalu buat xreti agi tu, jwb la sendri nnt.. ^_^

 
Comment by axiata
2009-09-18 02:50:03

#diriwayatkan oleh Abu Hurairah, Rasulullah s.a.w. bersabda:
“Ada dua golongan dari ahli neraka yang belum pernah saya lihat keduanya itu: (l) Kaum yang membawa cambuk seperti ekor sapi yang mereka pakai buat memukul orang (penguasa yang kejam); (2) Perempuan-perempuan yang BERPAKAIAN TETAPI TELANJANG, yang CENDERUNG KEPADA PERBUATAN MAKSIAT dan MENCENDERUNGKAN ORANG LAIN kepada perbuatan maksiat, rambutnya sebesar punuk unta. Mereka ini TIDAK akan boleh masuk syurga, serta TIDAK dapat akan mencium bau syurga, padahal bau syurga itu tercium sejauh perjalanan demikian dan demikian.” (Riwayat Muslim)
~
nk baju cool,check it out=
http://brotherhood-arts.blogspot.com/ :)

 
Comment by ::lilduck::
2009-09-21 15:07:28

kadang2 ade jek girl pakai cmtu sebab die memang nak laki tgok, tapi ade gak girl yang pakai sendat2 sebab die selesa atau die xde rupa n ape2 aset selain itu,so die menggunakan nya.memang ade girl camtu kn?
ape nak kata,’pandai2 jaga diri..’

 
Comment by miya
2009-09-28 01:23:14

ermmm…pe nak komen ek,..pada pendapat saya..pakai baju de word kat dada..ermm..soh kiss me tue mmg x seswai la..tp kalau de kartun2 camana…edeh..miya pun pakai kartun2 gak…kasual kan..mana nak tahu laki tue gatall…dan miang…

 
Comment by jari
2009-10-06 15:21:56

dlm akhbar beberapa hari lepas, ada kisah sorang perempuan ni dicabul didepan suaminya.kisahnya perempuan ni pegi makan dgn suaminya kat satu gerai dgn pakaian yg seksi (nampak punggung).kemudian datang sorang peniaga kat situ terus seluk tangannya dlm lurah tuu…heheh..katanya nak betulkan seluar minah tu..apa lagi..melompatlah minah tu..padan muka..sapa suruh tayang punggung sesuka hati…hahah

Comment by unwanted
2009-10-06 17:43:57

yang seluk tu bukan aku..
betull.
tak tipu..ha3

Comment by -AniS_
2009-10-09 22:00:45

xkate pon kamu..haa..kantoi!!! 8)

(Comments wont nest below this level)
 
 
 
Comment by dr.zent
2009-10-31 01:01:37

knp la bnyk manusia msh x buka minda dgn betul..
dlm kes ni sbnrnye, mmg x patut seorg pmpn berpkaian bertulisan or anything yg bole buat lelaki tertarik.. x blh disalahkan lelaki yg melihatnya krn lelaki sebaik2nya dicipta oleh Allah sememangnya mempunyai nafsu terhadap pmpn.. kalau lah Allah cipta lelaki yg tidak mmpunyai nafsu trhadap pmpn, maka tidk akan aman dn tidk akn bhgia dunia ini.. tidk akan munculnye sebuah kluarga yg bhgia.. oleh itu, pmpn yg brpkaian sprti tu la yg mnjadi punca utama kes rogol dn sma dgnnye.. nabi Muhammad sndiri prnh berkata, ” aku lebih takot berjalan di belakang wanita berbanding berjalan di belakang harimau”. setinggi2 drjt nabi pon, nabi tetap seorg lelaki yg dicipta Allah mempunyai nafsu terhadap wanita.. walaubgaimnapun, zmn skrg, pmpn trlalu ingnkn prhatian, suke bile lelaki pndg, tp xtau org sdg mngutuk..x blh disalahkn org mnjual bju atau seadanya, prsoalannya, knp pmpn tu memilih bju tu utk dipakai.. kat ctu dh trnampak betapa murah dn hinanya pmpn itu.. zzzzzzzz..

 
Comment by yoe
2009-11-10 02:03:53

biase la.pompuan baru nk up

 
Comment by shamsina
2009-11-24 12:09:05

langkali pompuan pki la baju cm laki tp bertudung..cm aq ni ha…pki ler seluar baggy..bru cool..ye x??tiru gaya ku..yeeehaaaaaaa

 
Comment by magic_book
2010-05-01 09:07:18

salam…

ceyesly, entri yg mmg dari luahn seorg lelaki..hehe…komen2 mmg klakar…sy thu anda2 brgurau pd komen2 yg xsepatutnya…so, kaum2 hawa???apa lagi, jom berubahhhh!!!! hehe… :)

 
Comment by dark_lavender
2010-05-20 16:30:14

aku ase…itu kire okey agi laa
yg aku paling1000x kesal,,,,
nengok ade sorg pmpuan niyh…
pkai baju tulis…

“sex without love is exercise”

tolong bunuhkan pmpuan tu utk ak!!!

ape ke sengal sangat pkai baju cenggitu??

 
Comment by Sofea
2010-06-11 15:48:40

ermmm..sye sbg pompuan tramatlah malu bila ada kaum hawa yg len pakai baju cm tu..cm x de baju len ke cik kak oiii..
pakai tudung tpi huhu faham2 jelah style bdak2 skrg ni..
apo nk di kato.. :oups:

 
Comment by MyCerita!
2010-07-11 07:38:15

mcm2 laa sekarang ni.. makin diajar, mcm makin kurang diajar :D

 
Comment by Zaty Ali
2010-08-22 23:59:01

ade bju cm gni pun pki di rumah je~~
mak saya masak sedap~~

 
Comment by ryuslee
2011-06-02 09:46:12

khai boleh la buat camtu kat tshirt plak.. tulis “Rape Me” hoho… :[

 

Sorry, the comment form is closed at this time.

Apa Entri sebelum dan selepas entri ini?