Orang Perempuan Suka Cakap Macam Ni…

awek_limkokwing.jpg” alt=”” />
Sebelum kita semua mengenali lebih rapat siapa sebenarnya seorang perempuan tu, Khai nak buktikan kat korang betapa kentalnya jiwa Khai mahu menonton Geng: Pengembaraan Bermula. Buktinya dari tempahan tiket di bawah. Hahaha. Yang sedihnya awek jauh and member plak ramai yang dah takde sini, so Khai buat pertama kalinya akan masuk panggung seorang diri. Nak taknak amik seat tepi sekali tapi still dalam bahagian tengah walaupun banyak lagi yang kosong. Hell no.. Lonely boy betul aku ni ~

So kalau korang taknak bosan beratur panjang time beli tiket, pandai-pandai’lah gunakan kemudahan yang ada. Sila booking tiket secara online. Sure ramai yang jeles bila diorang kena beratur panjang-panjang, dan korang dengan muka penuh slenga terus je ikut lorong reservation untuk ambil tiket. Hahaha. Indahkan dunia? InsyaAllah akan ada entri khas Upin Ipin lepas Khai keluar panggung nanti. Hah korang? Bila lagi. RM10 aje weiiii… ape sangatlah RM10 tu untuk menonton hasil seni anak-anak Malaysia yang menelan belanja lebih 4 juta ringgit ni?

Nak order online? – TGV | GSC

Ok, ini adalah entri untuk Justkhai readers yang mempunyai ***** atau lebih mudah dikenali sebagai lelaki-lah. Hehe. Kepada yang tiada ***** tu, baik jangan baca sebab entri ni bulat-bulat melekat kat muka korang. Hurm, perlu ke Khai nyatakan ***** tu eh? Kan lebih mudah sebut lelaki perempuan je. Kan entri ni lebih ringkas. Ah, itu adat resam di blog ini. Tiada entri yang pendek. Pandai-pandai korang la nak baca. Tak baca kita tak marah pun.. Tapi sakit hati je. Hehe.

FINE
Ini la yang perempuan suka gunakan untuk hentikan pergaduhan, lebih-lebih lagi bila dia rasa dia yang betul dan anda kena diam. Jangan sekali kali gunakan perkataan ini untuk memberi gambaran rupanya, terutama sekali apabila dia sedang mencuba pakaian di kedai hanya akan membawa anda berdua bergaduh.

LIMA MINIT
Ini sebenarnya setengah jam. Ianya sama jugak dengan lima minit yang perlawanan bola sepak akan berakhir sebelum anda membawa sampah keluar, jadi ini adalah pertukaran yang seimbang.

TAKDE APA-APA
Ini bermakna “something” dan anda perlu berjaga-jaga! Perkataan ini melambangkan perasaan perempuan yang inginkan anda berputar-putar kat dalam macam mesin basuh. Selalunya, ini akan memulakan pergaduhan yang akan bertahan selama ‘LIMA MINIT’ dan diakhiri dengan ‘FINE’.

PERGILAH!
(dengan kening terangkat) Ini adalah satu cabaran yang akan membuat si perempuan menjadi marah dengan ‘TAKDE APA-APA’ dan diakhiri dengan ‘FINE’.

PERGILAH
(dengan kening biasa). Ini bermakna ‘mengalah’ atau ‘buat je la apa yang awak nak sebab saya tak kisah’. Anda hanya akan mendapat situasi ini dan dalam beberapa minit diikuti dengan ‘TAKDE APA-APA’, ‘FINE’ dan dia akan bercakap kembali dengan anda dalam masa ‘LIMA MINIT’ apabila dia dah sejuk.

MENGELUH YANG KUAT
Ini sebenarnya bukanlah perkataan, tetapi kenyataan yang sering disalah anggap oleh kaum lelaki. ‘MENGELUH YANG KUAT’ bermakna dia merasakan anda adalah seorangyang bodoh ketika itu dan dia sendiri terfikir kenapalah dia menghabiskan masa berdiri di situ dan bergaduh mengenai ‘TAKDE APA-APA’.

MENGELUH YANG PERLAHAN
Lagi sekali, ini bukanlah perkataan. ‘MENGELUH YANG PERLAHAN’ membawa maksud yang dia berasa puas. Adalah lebih elok jika anda duduk diam, jangan buatsebarang tindakan… dan dia akan kekal puas.

OKAY LAH
Ini adalah kenyataan yang paling merbahaya seorang perempuan boleh buatkepada lelaki. ‘OKAY LAH’ bermakna dia ingin berfikir panjang sebelumdia membalas terhadap perbuatan anda yang telah menyakitkan hatinya.’OKAY LAH’ selalunya digunakan dengan ‘FINE’ bersama ‘Kening YangTerangkat’.

BUAT LAH
Satu ketika di masa depan dalam masa terdekat, anda akan dilanda masalah yang besar.

TOLONGLAH
Ini bukan kenyataan, sebaliknya adalah pelawaan. Seorang perempuan memberianda peluang untuk mengeluarkan sebarang alasan atau sebab di atas apayang telah anda lakukan. Anda mempunyai peluang yang adil dengankejujuran, jadi berhati-hati dan anda tidak akan mendapat ‘OKAY LAH’.

TERIMA KASIH
Seorang perempuan mengucapkan terima kasih. Jangan pengsan. Terima dan ucapkan sama-sama.

TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK
Ini banyak berbeza dari ‘TERIMA KASIH’. Seorang perempuan akan menggunakanini apabila dia dah terlampau marah pada anda. Ini menunjukkan yanganda telah menyinggung perasaannya dan akan diikuti dengan ‘MENGELUHYANG KUAT’. Berhati-hati untuk tidak bertanya apa yang salah selepas’MENGELUH YANG KUAT’ kerana ini hanya akan membuat dia berkata ‘TAKDE APA-APA’.

See, bukan susah nak memahami kaum perempuan kan? Wahai wanita di luar sana, jika korang mahukan kami yang lelaki ni memahami anda, lihatlah, kami dah pun kenal sangat siapa korang. Dan korang, pernah ke nak kenal kami? Satu cabaran mungkin untuk mereka yang percaya dia adalah wanita. Hahaha.

Tak payah cari orang lain, diri Khai sendiri pun selalu sangat berada dalam keadaan macam kat atas ni. Nak kata selalu tu tak lah, tapi boleh dikatakan HARI-HARI!! hahaha.. damn tired babe! :bloody:

Kredit Khas!
Haha.. taken from blog wartawan terbaik di dunia bagi Khai, Ond Scene. Jarang-jarang Khai jumpa blog yang mampu membuat Khai segar dari mengantuk. Tahniah Syam!

Ditulis pada 8:57 PM 11 February '09 dan pastinya oleh . Siape lagi? | 957 views | Dalam kategori: Kisah Cinta | Tweet This!

Eat This Google!: , , , , , , , , , , ,


RSS feed | Trackback URI

65 Comments »

Comment by ~miss shanas
2009-02-11 21:28:09

ade yg betul..ade yg x..perangai pempuan x sume sama…berbeza2… 😀

..
 
Comment by aida.JJ
2009-02-11 21:36:19

haha, aku sokong 🙂
99.99 % betul laa kott.

..
 
Comment by KNizam
2009-02-11 22:03:34

heeh aku setuju sangatlah. hehe 😉

..
 
Comment by nazminuin
2009-02-11 22:41:55

mmg sagt btu lah tu..
tp apapun dorang buat..
kita ttp perlukan mereka wahai kaum adam sekalian…hehehehe… 😉

..
 
Comment by Merah & hitaM
2009-02-11 22:52:00

khai..huhu..kantoi disitu tgk movie sok kol X.30pm tgv klcc…jom ramai2 serbu khai..hehehhe… sok ari kamis ada klas la petang..aduh tak dpt jumpa khai :aie:

sesetengah ppuan karekter berbeza2…entahla…tak taw nak kumen ape… 🙂

..
Comment by Khai
2009-02-12 01:43:16

wanita yang normal selalunya berperangai seperti di atas.. sapa yg kata diri dia berbeda tu, hurmm… tak berapa nak normal la… mungkin jauh lebih baik atau jauh lebih booooo ~ :bloody:

Pssttt: dari serbu aku, baik korang serbu officemates yg mintak MC kononnya demam denggi tapi gi wayang nengok Upin Ipin.. hahaha… 🙂

..
 
 
Comment by obefiend
2009-02-11 22:57:22

“bie what did you do today?”

sounds like an innocent question but actually functions as the Pandora’s box to hell! for some unknown reason women loves keeping tab at their men. why? god knows why. All i know is i cleverly circumvent this stypid question with my trademarked answers

“same as what i did the day before”

another annoying question posed by the vaginal kinds is

“bie.. do you love me?”

now careful lads. the TONE at which you asnwer this will be crucial. Say it with tired voice will outomatically turn on her alarm bells. this will open the floodgate to more stupdi arguments. But if you answer

“of course i love you”

she would now follow up with another stupid question

“kenapa sayang saya”

oh shit…. i hate this question. i’be been with the wife for nearly 3 long years but i dunno why she insist on asking me this question every 4 days. as usual me being me i just gave her the asnwer;

“same as what i said last week”

yeah.. i’m unromantic. i suck at being lovey dovey but i am awesome in bed. so that compensates everything!

..
Comment by Khai
2009-02-12 01:26:17

hahaha… cool bro!!

“bie.. do you love me?”

now careful lads. the TONE at which you asnwer this will be crucial. Say it with tired voice will outomatically turn on her alarm bells. this will open the floodgate to more stupdi arguments. But if you answer

“of course i love you”

she would now follow up with another stupid question

yg ini.. kadang2 lelaki pun rasa… aku la antara mangsanya… sayang kemain sayang, tapi bosan gilee bila ada awek tak romantik.. bila jumpa yg romantik, sure hati berbelah bagi kan? bila la dia nak berubah…

aku tahu dia akan baca.. tapi itulah hakikatnya.. jgn bengang, jgn marah.. just perbaiki diri sendiri.. baru boleh pandang kesalahan “kecik” orang lain.. :love:

..
 
 
2009-02-11 23:17:52

btol jerk seme. tererr la da kenal kiteorg 8)

..
 
Comment by Merah & hitaM
2009-02-11 23:44:15

huhuhu… 4.30pm esok kat TGV klcc taw smua usha citer upin ipin..hehehe…. 🙂

..
 
Comment by afifa
2009-02-12 00:01:36

oh,, setuju gak..
tapi,, sesetengah lelaki still xdpt faham ape yg perempuan sampaikan ni~ =(

..
 
Comment by azahgta
2009-02-12 00:02:22

xde ayat2 yg dpt kesan laki curang x?
hehehehe…
khai, xde post tok ari valentine ke….
boikot…..

..
Comment by Khai
2009-02-12 01:22:37

actually, kalau u search blog ni, dah ade dah pasal valentine day.. tapi tahun lepas nye entri lah.. tapi sampai bila2 pun takkan berubah kan?

http://justkhai.com/blog/valentines-day/

..
Comment by azahgta
2009-02-12 13:56:58

tp lebeh ok post stiap taun kan.. hehe

(Comments wont nest below this level)
 
 
 
Comment by ejardkethot
2009-02-12 00:05:13

heh…agak btoi la…
[peh…aku bru sedar..gaya angkat kening tu mmg jadi larh..~]

..
 
Comment by x-po shop
2009-02-12 01:44:37

tu la psl khai, aku slalu jupe post psl apa yg perlu tahu psl pmpn tapi xda plak post psl apa yg pmpn perlu tahu psl laki..takkan laki je yg kne hormat kt pmpn..ini xadil! sy bantah yg arif..hohoho

..
Comment by Khai
2009-02-12 02:00:21

betul2.. setuju.. itu buktinya yang wanita ini tak habis2 berharap lelaki memahami mereka, padahal mereka ni tak pernah pun cuba memahami lelaki…

korang yg perempuan, come on.. write something.. kata wanita dah berdiri sama tinggi dengan lelaki.. nape bab bab memahami ni, kitorang jugak yg kene.. lagi satu, kata ladies first, tapi kenapa masuk bab memahami perasaan je, man je yg nak kene first.. bak kata x-po, ini xadil!! hehehe… 🙂

..
Comment by ~miss shanas
2009-02-12 10:17:41

ladies first erk..dlm islam xde perempuan yg mengimamkan lelaki dan lelaki jadi makmum kepada seorg perempuan..dalam sebuah institusi keluarga pown lelaki akan jd ketue..jd lelaki adalah golongan pertama dlm segala hal..so x wujud la istilah ladies first dlm hal faham memaham nieyh..perempuan akan memahami lelaki hanya selepas lelaki memahami perempuan..

(Comments wont nest below this level)
Comment by nbie89
2009-02-12 12:49:42

ladies first tuh digunakan oleh lelaki gentleman kepada pompuan untuk duduk dulu ker, berjalan dulu ker…mende yg sweet2 ar….[kire kasik mudah lar kat gurl die]

klu kat malaysia, laen plak…jawab soklan kat kelas, ladies first…bagi pendapat, ladies first…buat math, ladies first..[yg susah2 kasik kat pompuan jer…sob3 =( ]

 
 
Comment by azahgta
2009-02-13 01:02:26

ladies first kat toilet je…
hahahaha

(Comments wont nest below this level)
 
 
 
Comment by bd fabregas
2009-02-12 02:11:04

betul betul betul.. asik2 laki je yg nk kena paham pompuan.. tp diorg lak??

..
 
Comment by wenkt
2009-02-12 02:12:29

aku ajak ko tgk skali
ko tak nak
sialan!!

cepat contact aku!!

..
Comment by Khai
2009-02-12 04:53:39

haahhahaa… ingat ajak-ajak kambing je (sebenarnya ajak2 ayam).. hehehe… dah terbuat temujanji dgn sorang blogger lain la wan… siapa dia? rahsia… hehehe.. 🙂

..
Comment by wenkt
2009-02-13 04:14:54

next time
wan tempah khai.

(Comments wont nest below this level)
 
 
 
Comment by aman
2009-02-12 02:56:53

oleh kerana ko cakap yang single takyah baca artikel nie, aku tak baca…hoho… 🙂

..
Comment by Khai
2009-02-12 04:55:31

bila masa plak aku cakap camtu incik aman yang budiman oiiii……. ada gak kene belasah ni karang.. :o:

yang ***** tu bukan awek.. tapi injection orang laki2 le.. wonder incik aman kita ni lelaki ke perempuan.. leh buat2 x paham… hakhaks. jgn maraaa 😀

..
 
 
Comment by catzer
2009-02-12 03:44:50

muahahahah…aku tak sabo tgk upin ipin gak..tp kakak aku minta bawak sekali niece dan nephew aku..ni buat malas nak pi kepoh2 ni..pi sorang2 diam2..kekek :p

..
Comment by Khai
2009-02-12 04:56:09

perghh… zalim gilee ko catzer… wahahahaha… kalau nephew2 ko terbaca la, mesti kecik hati.. 🙂

..
 
 
Comment by saifullahism
2009-02-12 07:49:07

thanks bro 4 the wonderful entry…..

sekurang-kurangya dpat ilmu pasal insan yg b’name pompuan tu……

..
 
Comment by ejdee
2009-02-12 07:59:41

setence part je le yg btul..ejdee sebagai wanita jarang la guna perkataan tu…5minit tu lgi tak pernah guna..sbbnya ejdee tak suka menunggu dan ditunggu..so kenala memahami each others.. :[

perempuan ni berbeza la en khai..ni mesti GF en khai ni yg selalu guna kan…perempuan kan istimewa… 😉

susah nk discribe…sgt subjectif diorg nye perangai…hiihii.. 🙂

..
 
Comment by Akmal
2009-02-12 09:03:21

hohoho khai entri agak memuaskan hehehehe
8)

..
 
Comment by mediamalaya
2009-02-12 09:14:59

tengok wayang sorang2? dasar loser.. kesian..

..
Comment by saifullahism
2009-02-12 13:02:06

oit……!!!

x hbis lg ke nk b’perang?? udah2 lah tu…. 8)

..
 
Comment by Khai
2009-02-12 13:42:37

eh dulu cakap aku gay… now dah tukar eh? loser plak dah? hahaha… shame on u..

psstt: mungkin agak buta di situ bukan ke dah cakap dalam reply 1 komen kat atas, yg aku keluar dgn seorang blogger lain? ko yg loser sebenarnya.. hahaha..

..
 
Comment by Khai
2009-02-12 13:43:42

mediamalaya = pembaca setia justkhai siot.. hahahaha… thanks for subscribe us.. :bloody:

..
 
 
Comment by anarm
2009-02-12 09:50:34

aku sokong 100% yang ko tulis ni..
tp 99.99% tak tau betol ke tak..
tp.. tak mustahil kan.. hehe 🙂

psssttt.. awek aku pon kadang2 ade perangai cam kat atas tu :aie:

..
 
Comment by TipsGoda
2009-02-12 10:28:10

hey bro.im new here.Cool lah blog ni.

anyway,yes sokong industri filem kita.Dulu memang malu nak sokong industri filem sendiri sebab cerita semua tak bleh pakai.keje nak keluar cite lawak,cite cinta…tu je

now dah bnyk lain dah..dah makin maju..so support our film guys!! 8)

..
 
Comment by annyss
2009-02-12 10:33:39

hehe aniez ade guna gak ayat2 n3 atas tu
kecuali “5 minit”

saye bukan jenis yg suka menunggu

..
 
Comment by fira
2009-02-12 10:44:52

hahaha…aku ade sket kot..
la nak wat camne..kalo da laki wat pe’el selenge..mmg hot. 🙂

..
 
Comment by n3dmax
2009-02-12 12:09:48

da slalu kne khai..mmg serupe.. :oups:

..
 
Comment by haziri
2009-02-12 12:10:37

haha.. saya menyokong dengan penuh berdedikasi.. hahaha..

..
 
Comment by 10/10
2009-02-12 13:07:28

kembali lagi dengan niza ke??

..
Comment by Khai
2009-02-12 13:45:18

x cakap pun nieza… 😐

..
Comment by 10/10
2009-02-14 14:17:30

bis tu dengan sape sekarang nie???bagitau la kat aku..huhu..

(Comments wont nest below this level)
Comment by Khai
2009-02-14 15:00:36

Email khai nape x balas? 😀

 
 
 
 
Comment by eda
2009-02-12 13:15:31

orang perempuan ni kan sopan, lemah lembut…dalam marah2 pon still control..xder la terus nak tengking…mula2 ok..mengalah…slow talk..kalo dah makin over…br la melenting mrh kn…so, bkn ssh pon nk faham ht pompuan ni..sendri mau ingt lah beb…heheh :o:

..
 
Comment by Eriyza
2009-02-12 13:26:27

Tiada satu pun di atas ada kaitan dengan daku.
Maklum laa lum jupe pihak satu lagi. :o:

..
 
Comment by eda
2009-02-12 13:57:51

setuju dengan Khai…blog ondscene ni mmg best…banyak info pasal kemalanagn maut di sekitar malaysia…cerah mata bl tgk gambar2 yg die amek…best2

..
 
Comment by Merah & hitaM
2009-02-12 21:37:25

salam khai..weh mcm ne tadi citer upin ipin? best tak… nape la aku tak nampak ko kat tgv KLCC tadi kol 4.30? ko bilik mana ek?hahahha…

psstt: padahal tak gi pon… =))

..
 
Comment by ondscene.sham
2009-02-12 21:59:17

tq khai, nampaknya ada beberapa artikel dlm blog saya menjadi bahan utk kita dapat kongsi bersama. anyway, ur blog memang ceria. keep it up.
n tq melawat blog saya.

..
 
Comment by Azman Ishak
2009-02-12 22:20:34

keh keh keh… giler ar hang ni khai.
complete n detail.. miahaha~
*sure ade yang paaannaaaaassss jer beb 😀

..
 
Comment by azleah
2009-02-13 00:00:15

entah. dunno. kita yg gatai nak becouple, haaaa amek la ‘najis’, ‘muntah’ dan apa2 yg jelek dr org yg kita syg. hahahaha.

klu x dapat lalui sume ni, baik xyah kawen. ye tak? lalalalala

..
 
Comment by booncet
2009-02-13 18:57:47

sume btol!
hehe 8)

..
 
Comment by iN
2009-02-16 00:12:48

nway..khai just mention dr sudut lelaki…
xde sape2 ke nk wakil dr sudut pompuan
terhadap lelaki.. 🙂

p/s: aku x layak nk kata ape..kekadang hangin gak ngan lelaki nih..ape2 pun..sebab tuh la adenya lelaki dan perempuan..berbeza..saling melengkapi 8)

..
 
Comment by samir_shafee
2009-02-16 16:24:40

ade gak pmpuan ske ckp cmni.

hmm.

hee. 8)

..
 
Comment by ~miss shanas
2009-02-17 22:42:50

Kalau perempuan cantik pendiam,
Lelaki akan cakap :- Woow, ciri-ciri isteri idaman…

Kalau perempuan tak cantik pendiam,
Lelaki akan cakap :- Eh, tak reti berkomunikasi betul…

Kalau perempuan cantik berbuat jahat,
Lelaki akan kata :- Mesti ada krisis nih.. kesiannye..

Kalau perempuan tak cantik berbuat jahat,
Lelaki akan cakap :- Dah la tak lawa, perangai pulak hodoh…

Kalau perempuan cantik menolong Lelaki yg diganggu,
Lelaki akan cakap :- Woow!Heroin sejati…!

Kalau perempuan tak cantik menolong lelaki yang diganggu,
Lelaki akan kata :- Hm.. Taktik nak ngorat le tu…

Kalau perempuan cantik dapat Lelaki hensem,
Lelaki akan kata :- Ok la…. Bagai pinang di belah dua..

Kalau perempuan tak cantik dapat Lelaki hensem,
Lelaki akan kata :- Kesian.. mesti dah kena bomoh lelaki tu!

Kalau perempuan cantik ditinggal kekasih,
Lelaki akan kata :- Buta kayu betul mamat tu….

Kalau perempuan tak cantik ditinggal kekasih,
Lelaki akan kata :- Patut pun kena reject…

Kalau perempuan cantik penyayang dgn binatang,
Lelaki akan cakap :- Perasaannya halus…penuh dgn kasih sayang..

Kalau perempuan tak cantik penyayang dgn binatang,
Lelaki akan cakap :- Sesama makhluk harus saling menyayangi…

Kalau perempuan cantik bawa BMW,
Lelaki akan cakap :- Ntah dato’ mana bela ni….

Kalau perempuan tak cantik bawa BMW,
Lelaki akan cakap :- Mesti anak org kaya ni…..

Kalau perempuan cantik tak mau bergambar,
Lelaki akan cakap :- Pasti takut kalau2 gambarnya tersebar..

Kalau perempuan tak cantik tak mau bergambar,
Lelaki akan kata :- Sedar pun diri tu…

Kalau perempuan cantik menuang air ke gelas lelaki,
Lelaki akan cakap :- Wah.. caring sungguh….

Kalau perempuan tak cantik menuang air ke gelas lelaki,
Lelaki akan cakap :- Eleh, nak tunjuk caring le tu….

Kalau perempuan cantik bersedih hati,
Lelaki akan cakap :- Don’t worry, i will make u happy forever..

Kalau perempuan tak cantik bersedih hati,
Lelaki akan kata :- Sikit2 nak nangis!! Gembeng! mengada2…

kalau perempuan cantik masak,
Lelaki akan kata :- Dah la lawa, pandai masak pulak tu…

Kalau perempuan tak cantik masak,
Lelaki akan cakap :- Ntah sedap ke tak masakan dia tu…

Kalau perempuan cantik main2 miss call,
Lelaki akan kata :- Takpe, rindu la tu…

Kalau perempuan tak cantik main2 miss call,
Lelaki akan cakap :- Ko ni takde keja lain ke…? sibuk ni tau tak..?

Kalau perempuan cantik hantar2 email,
Lelaki akan kata :- Sukenya….

Kalau perempuan tak cantik hantar2 email,
Lelaki akan cakap :- Asyik2 email dia… boring!!

huhu..

..
Comment by Khai
2009-02-18 00:37:06

haha.. thanks shanas…. dah letak kat ohtidak.com .. better check sana.. hehehe 🙂

..
 
 
Comment by amy ; amiera
2009-02-20 09:43:50

a’ah mmg pompuan jenis macam ni.. ade lagi satu.. bile aku tanye..

aku : weh ko marah ke?
die : taklah sukeeeee……

emm tp leh ajar tak macam mane nak elak drpd ckp benda kat atas? contohnya sabar je ke atau marah terus or ceramah di ke..

..
 
Comment by cream~puff
2009-02-27 12:15:03

😀 aku pun pompuan..hek3 klaka lak ade org wt thesis psl nie..heEe~
trase diri ini begitu BERHARGA!
wah wah wahhh -_-

by the way,aku rse aku xmcm tuh..
1)pergilah-bw maksud: pergilah bw daku bersama ke dlm kamar hatimu.luv u!~o0Oohh jiwang krt nye
2)5minit-bw mksud: sy amek time utk berpk2 cmne nk wt awk snyum stgi..5mins jer~
3)fine-bw mksud:sy sihat..”im fine.TQ!” haha xlah.mksud: sy xksh nk wtpe..aslkn awk gmbira,sy pun suke~ 😉
4)pergilah-bw mksud:”pergilah awk..klo berani..” then ble dh pergi..sy cr lipbalm dlm beg cpt2 touch up kt bibir..ahakz~ 🙂
5)mengeluh kuat2-bw mksud:mneluh sb npe la aku bdebar2 bile date ng die..ahh inikah perasaan CINTA?!!?? :love:

itu shj~
so,all gurls xsame taw..
meow2~
😀

..
 
Comment by Ssagen
2009-09-03 10:55:47

yeke?
klu boy plak,amcm????

sama je…..semua….

..
 
Comment by Kimie
2009-09-15 11:11:16

Salam Bro,

Mintak izin guna artikel tentang perempuan suka cakap cenggini…

Begitu juga dengan posting Miss Shanas…

Thank you in advance…

..
 
Comment by Khai
2009-09-15 22:58:30

hi kimie.. dipersilakan 🙂

..
 
Comment by amyamiera
2009-10-09 14:40:49

kalau booking kat gsc tak payah print takper kan? salin nombor pun dah memadai ke?

..
 
Comment by ma
2010-02-12 17:43:39

nape aku xgune pn words2 2..yg aku gune “tolonglah”je…yg laen 2..depends

..
 
Name (required)
E-mail (required - never shown publicly)
Your URL
Your Comment (smaller size | larger size)

Trackback responses to this post

  • Oh! Perempuan Cantik | Oh! Tidak | The Largest Funny, Amazing, Extraordinary & Miracle Pictures