Profile Ringkas

Page ini telah menerima kunjungan sebanyak 8,025 views

PROFILE STYLE: Simple // Detail

Khai: Seorang lulusan jurusan Creative Multimedia di Limkokwing University of Creative Technology, Cyberjaya. Grad pada tahun 2008 yang lalu. Berkeyakinan tinggi untuk berjaya di dalam hidupnya dan mempunyai sasaran yang amat tajam dalam sesuatu hal. Mentalitinya tidak seperti kebanyakkan para remaja kerana ianya agak luar biasa. Selalu didampingi kawan-kawan yang selalunya tidak masuk kepalanya tapi bukanlah semua. Apa tidaknya, kalau mereka sibuk bercerita pasal motor, awek, atau cikaro? Apa nak buat, dah mengenangkan kawan, layankan saja.

Blog ini tidak ubah hanya sedikit picisan dari mentaliti yang ada dalam jiwanya. Jadi selamat membaca diucapkan. Bagi yang baru sampai ke sini, selamat datang di’ucapkan. Apapun ingat kata orang tua-tua kita, budi bahasa budaya kita. Kalau ada apa yang tidak kena di sini, berilah teguran dengan cara menegur seorang manusia, bukan menegur seekor binatang.

Jika terdapat mana-mana artikel yang tidak senang pada hati anda, hubungi pihak dibelakang tabir blog ini. Anda akan dilayan dengan penuh hormat jika kena caranya.

TWITTERING // FACEBOOKING

PROFILE STYLE: Simple // Detail

RSS feed | Trackback URI

Comments

No comments yet.

Sorry, the comment form is closed at this time.