Wanita kini lebih hebat

369 views | Hantar ke Twitter! | Cetak Artikel Ini

student_wanita_gaduh_justkhaidotcom.jpg

Alahai. Wanita zaman sekarang ni. Kalau dulu susah sangat nak nengok wanita bergaduh tapi sekarang ni tak susah dah. Kalau tak gaduh dari segi fizikal, diorang suka main psycho sampai Khai pun naik jelak.. Kalau dulu kaum lelaki sering memperlekehkan wanita dengan mentaliti “gaduh tarik rambut”, tapi zaman sekarang dah berubah. Memang betul’lah, kaum wanita sekarang mampu melakukan apa sahaja yang lelaki lakukan. Sepak terajang ala-ala Jacky Chan dan tumbuk-menumbuk ala-ala Jet Li, mampu mereka lakukan bahkan, Wanita kencing berdiri juga bukanlah satu perkara yang luar biasa lagi. Ya, memang kalian (kaum wanita) boleh meniru sang lelaki even kencing berdiri sekalipun, tapi ingatlah, bila dah berumah-tangga nanti, agaknya kat mana syurga korang dan kita sedia tahu, Hawa itu sendiri dijadikan dari tulang rusuk nabi Adam. Cuma tulang.. Wanita memang takkan setanding lelaki dalam apa cara sekalipun.

Baru-baru ni, Malaysia digemparkan pula dengan pergaduhan pelajar sekolah di Terengganu yang ternyata ilmu mereka masih di tahap lutut. Kalau mereka kata mereka bijak, sah otak mereka diletakkan di lutut. Heh! Kalau pergaduhan pelajar lelaki tu, taklah heran mana, tapi bila pelajar wanita yang bergaduh sambil digelak-tawa sang lelaki, itu perlu diherankan. Apa motif telur-telur yang ada di situ? telur tembelang? Bila Khai nengok video ni, rasa kelakar tu memang ada. Rasa geram pun ada sampai rasa nak masuk dalam LCD then sembelih sekor-sekor. Alasan pergaduhan kerana merebutkan seorang lelaki bernama Judin. Apa Judin tu muka macam Tom Cruise ke ape? Nama pun dah macam syial! Wahai wanita, kami kaum lelaki tahu yang wanita jauh lebih ramai dari lelaki. Tapi jangan risau kerana ramai lelaki bodoh dah jadi Gay sekarang ni, so memang cukup punya untuk korang. Hahaha. So tak perlulah nak rebut-rebut’kan seorang lelaki lagi-lagi di usia budak-budak sekolah hingusan. Cinta-cinta monyet yang tak ke mana bahkan merosakkan diri..

Video ini mendapat liputan di Harian Metro/Kosmo hari ini (11 februari). Entahlah, siapa rasa tu anak dia, sila masukkan kepala anda ke dalam lubang jamban kemudian flush sambil tersenyum.

gaduh_justkhaidotcom.jpg
** Tempat diorang gaduh… πŸ˜›

Ini untuk google: malaysia girl fighting, pelajar wanita bergaduh

Bookmark entri ini

Bookmark

Boleh print kalau nak

 Print Artikel Ini.

Ditulis pada 8:28 pm 11 February '08 dan pastinya oleh . Siape lagi? | 369 views
Dalam kategori: Tergempar | Tweet This!

Eat This Google!: ,


RSS feed | Trackback URI

97 Comments »

Comment by hafreze
2008-02-11 20:34:31

I’m the first..

[Reply]

Mohd Ismail Reply:

cis.. main first2 plak kat sini.. ha ha

*risau aku tgk video ni.. risau dgn pompuan2 skang*

[Reply]

syia Reply:

budak form berape ye agak2nye ni.. syia takut la cam ni.. huhu.. gila la dorang buat jatuh air muke dak2 pompuan je

[Reply]

Dinzz Reply:

Mael dah takut dengan pempuan.. aku rasa pempuan skang ni makin ganas la..

[Reply]

KiMi Reply:

hahaha.. aku suka la gurl mcm ni,GANAS!!!!!!tapi aku pun tahu psl2 agama ni….benda2 mcm ni la yang akan mrosakkan negara bangsa dan agama!!!!!!!!

arejim Reply:

xdEr bendeR laen kEr nk waT….
mmG mmalu kn ciGu jer dowaNg nih…
anaK sapa la nih…
hahaha….
pereMpuan yG sengaL!!!!!!!!!!
MedEXX sungGuh….

[Reply]

..
Comment by Mohd Ismail
2008-02-11 20:41:42

cis.. main first2 plak kat sini.. ha ha

*risau aku tgk video ni.. risau dgn pompuan2 skang*

[Reply]

..
Comment by syia
2008-02-12 08:05:41

budak form berape ye agak2nye ni.. syia takut la cam ni.. huhu.. gila la dorang buat jatuh air muke dak2 pompuan je

[Reply]

(Comments wont nest below this level)
 
Comment by Dinzz
2008-02-13 20:03:16

Mael dah takut dengan pempuan.. aku rasa pempuan skang ni makin ganas la..

[Reply]

(Comments wont nest below this level)
Comment by KiMi
2008-04-14 10:32:48

hahaha.. aku suka la gurl mcm ni,GANAS!!!!!!tapi aku pun tahu psl2 agama ni….benda2 mcm ni la yang akan mrosakkan negara bangsa dan agama!!!!!!!!

[Reply]

 
 
 
Comment by arejim
2008-03-16 15:43:40

xdEr bendeR laen kEr nk waT….
mmG mmalu kn ciGu jer dowaNg nih…
anaK sapa la nih…
hahaha….
pereMpuan yG sengaL!!!!!!!!!!
MedEXX sungGuh….

[Reply]

..
 
 
Comment by Truckster
2008-02-11 20:50:20

WTF??? bavi punya budak2 skolah zaman skang ni…kalo ada kat situ aku tempeleng je sesekor yg ada kat sana tu….yg lelaki plak aku karate je telur biar jadik bapok terus…inilah generasi Ulul Albab yg kuat dilaung-laungkan oleh Menteri Besar Tganu Dato Idris Jusoh…???

ini dah jadik ulul al-bab*<-------kat hujung tu korang letak la huruf apa yg korang rasa sesuai...... regards,

[Reply]

Khai Reply:

sekali lagi jgn salahkan menteri or cikgu or sapa sapa.. itu semua 100% salah didikan ibu bapa.. pendapat khai la..

sehebat mana orang mencangkan tentang islam hadhari atau apa sahaja yang berkaitan modal insan, tapi ibu bapa di rumah perangai macam vabi… so terhasillah keluaran bavi made in malaysia…

*sorry, pinjam ayat bavi… hehehe..

[Reply]

Dinzz Reply:

Dah bnyak bavi2 dikuarkan nie.. tak best pulak aku tgok.. kalau bavi2 nie sume merempat kat hensy gurney aku tak kisah.. ni sume pun nak wat hal kat sekolah awam.. nnti ramai lak yang terpengaruh.. apa la yang de. couple masa sekolah nie.

[Reply]

NuNu Reply:

erm nsib bek zaman Nunu sekulah dulu x cam 2…
dak2 skrg pelik..
takut pada pakwe..
mak bapak x takut lak…
heran2

..
Comment by Khai
2008-02-11 21:02:25

sekali lagi jgn salahkan menteri or cikgu or sapa sapa.. itu semua 100% salah didikan ibu bapa.. pendapat khai la..

sehebat mana orang mencangkan tentang islam hadhari atau apa sahaja yang berkaitan modal insan, tapi ibu bapa di rumah perangai macam vabi… so terhasillah keluaran bavi made in malaysia…

*sorry, pinjam ayat bavi… hehehe..

[Reply]

..
Comment by Dinzz
2008-02-13 20:05:38

Dah bnyak bavi2 dikuarkan nie.. tak best pulak aku tgok.. kalau bavi2 nie sume merempat kat hensy gurney aku tak kisah.. ni sume pun nak wat hal kat sekolah awam.. nnti ramai lak yang terpengaruh.. apa la yang de. couple masa sekolah nie.

[Reply]

(Comments wont nest below this level)
Comment by NuNu
2008-08-26 12:14:47

erm nsib bek zaman Nunu sekulah dulu x cam 2…
dak2 skrg pelik..
takut pada pakwe..
mak bapak x takut lak…
heran2

[Reply]

 
 
 
 
Comment by Fahmishah
2008-02-11 20:50:58

i’m the fourth!
aku pernah tgk video tu
cian gile ar budak tu kena blasoh

[Reply]

..
 
Comment by adam & hawa
2008-02-11 20:58:05

Hawa itu sendiri dijadikan dari tulang peha nabi Adam.

erkkk.

btol ke nie Khai.
bkn dari tulang rusok?

[Reply]

Khai Reply:

komen ini yang khai tunggu.. sesungguhnya ayat “rusuk” itu betul2 dah hilang dari otak ni.. sebab tu main belasah letak peha.. thanks ek coz ingatkan khai… πŸ˜€

[Reply]

syia Reply:

wahaha.. khai lupe ke hehe

[Reply]

..
Comment by Khai
2008-02-11 21:00:41

komen ini yang khai tunggu.. sesungguhnya ayat “rusuk” itu betul2 dah hilang dari otak ni.. sebab tu main belasah letak peha.. thanks ek coz ingatkan khai… πŸ˜€

[Reply]

..
Comment by syia
2008-02-12 08:08:14

wahaha.. khai lupe ke hehe

[Reply]

(Comments wont nest below this level)
 
 
 
Comment by Truckster
2008-02-11 21:09:17

wakakak!!! ada plak “tulang peha”…actually aku pon kompius tadi, terlupa plak nak tegur pasal tulang paha tu…wakaka!!!

BTW aku xsalahkan Menteri Besar…tp mmg itu yg dilaungkannya kat RTM pasal program generasi ulul albab yg sedang giat dijalankan kat tganu, so sbgai rakyat yg hadhari & glokal aku jadik kompius laaa…..inikah yg dinamakan generasi ulul albab tu???

psst: yg patut disalahkan adalah guru disiplin & pak gad skolah?? btul x???

[Reply]

Khai Reply:

betul betul betul (cakap macam upin ipin).. hehe.. paling x guna, jika ada pengawas atau wakil pelajar yang nengok sambil bergelak ketawa di situ…

MEREKA PATUT DISULA!!

psstt: tapi mmg best pon ngk pompuan gaduh.. menda2 yang susah nak dapat nengok ni, kalau nengok… perghhh… hehe

[Reply]

..
Comment by Khai
2008-02-12 01:30:42

betul betul betul (cakap macam upin ipin).. hehe.. paling x guna, jika ada pengawas atau wakil pelajar yang nengok sambil bergelak ketawa di situ…

MEREKA PATUT DISULA!!

psstt: tapi mmg best pon ngk pompuan gaduh.. menda2 yang susah nak dapat nengok ni, kalau nengok… perghhh… hehe

[Reply]

..
 
 
Comment by afham
2008-02-11 22:17:34

zaman pak cik tak de mende ni sume..

[Reply]

..
 
Comment by rokudaime_jr
2008-02-11 23:30:35

Gilak ar….Memang otak letak kat lutut….Apa kejadahnya perlakuan ini….Mak bapak buat x endah….Apa dah jadi dengan perangai anak2 kita….Menconteng arang ke muka mak bapak…..Apa kejadahnya….Di mana perginya cikgu2 kat skolah…Seronok bersorak dgn budak2 laki ke??Huh…Pelik…Perangai pompuan yg x tau malu…Apa dibelajarnya kat skolah???Nak bergaduh pasal lelaki???Ceteknya pikiran dorang….Hello….pegi skolah nak belajar….bukan nak bercinta….Bodoh tul….Huh…

P/s::::KAlau mcm ni perangai pompuan…Ada ke lg yg sesuai utk dijadikan calon isteri….Huhuhu….Bak kata kawan aku la…Nak cari awek tuh senang….tp nak cari isteri utk jaga anak & diri sendiri ni..ada lg ke???

[Reply]

Dinzz Reply:

otak deme mmng dah kat lutu nak watcamne.. hahha

[Reply]

..
Comment by Dinzz
2008-02-13 20:08:29

otak deme mmng dah kat lutu nak watcamne.. hahha

[Reply]

..
 
 
Comment by adam & hawa
2008-02-11 23:32:02

tp akoo pon xtaw sgt pasal sahih ke x rusok tue. sbb akoo ade google. tp ntah. kena tanye yg pakar…

peha ayam kfc cedap! yummy.

[Reply]

..
 
Comment by Aisyah
2008-02-11 23:57:58

ok, vid ni sangat kelakar. seriously. hahaha.

and yeah, sangat memalukan. but I can do better than that. LOL. but I wont. fighting is just stupid. they could have just talked it out.

[Reply]

Muhammad Khairul Reply:

you can do better than that?

*menjauhkan diri… >_<, erk*

[Reply]

..
Comment by Muhammad Khairul
2008-02-12 01:24:11

you can do better than that?

*menjauhkan diri… >_<, erk*

[Reply]

..
 
 
Comment by dfebian
2008-02-12 00:44:28

bkn pompuan kot…hahaha

[Reply]

..
 
Comment by Muhammad Khairul
2008-02-12 01:31:47

saya teringin berkenalan dengan judin.

camne la budak2 lelaki tu bleh tengok je, siap gelak2 ag. hish.

[Reply]

noris Reply:

Ha’ah kan. Bengong. Kalau judin tu taraf Anuar zain pn jadik la. Xyah nk brad pitt. Kalau brad pitt, mau berbunuhan.

nota:ade org kate aku brad pitt mesia. tul ke?

[Reply]

..
Comment by noris
2008-02-12 09:50:24

Ha’ah kan. Bengong. Kalau judin tu taraf Anuar zain pn jadik la. Xyah nk brad pitt. Kalau brad pitt, mau berbunuhan.

nota:ade org kate aku brad pitt mesia. tul ke?

[Reply]

..
 
 
Comment by syamsulariff.com
2008-02-12 01:44:20

puas aku cari mana la artikel tu kat metro..skali kat kosmo daa..tgk tu khai dah update gambar skolah diaorg πŸ˜›

[Reply]

Khai Reply:

itu le pasal… salah.. ingat kan kat limkokwing tadi paper metro.. skali kat kosmo.. ngee… πŸ˜€

[Reply]

..
Comment by Khai
2008-02-12 01:52:18

itu le pasal… salah.. ingat kan kat limkokwing tadi paper metro.. skali kat kosmo.. ngee… πŸ˜€

[Reply]

..
 
 
Comment by keraknasi
2008-02-12 07:30:24

sbb ramai lelaki bodoh dan jadik gay la pompuan2 risau tau x cukup. dah kata pun pompuan lg ramai dr lelaki kan. hehehehhee.. mmg la pompuan dijadikan dr tulang rusuk lelaki, jd tanda yg pompuan ni adalah org kanan/org kuat dan penyokong yg berdiri teguh disisi lelaki. hohohohoho…

tp vid ni mmg kelaka. pompuan2 yg bergaduh mcm gangstar tu mmg bodoh. mane ntah pegi maruah diri sbg pompuan. bengong btol..

[Reply]

khai Reply:

hahaha.. betul gak ek.. adus.. silap tafsir.. ala tapi same je.. berapa ramai wanita bodoh jadi lesbian plak.. hahaha,…

[Reply]

..
Comment by khai
2008-02-12 14:16:31

hahaha.. betul gak ek.. adus.. silap tafsir.. ala tapi same je.. berapa ramai wanita bodoh jadi lesbian plak.. hahaha,…

[Reply]

..
 
 
Comment by loque
2008-02-12 16:30:50

ades!!!..x beradab lansung!!..nak gado x yah ler kat depan orang ramai!!..wat malu mak bapak je!!

[Reply]

Khai Reply:

sebenarnya, diorang boleh gaduh dgn cara lain.. nak main challenge2.. so gi la cyber cafe.. lawan counter strike ke, lawak fifa08 ker.. so badan x sakit… ni hati dah la sakit, badan plak sakit.. malu pon dapat… mak bapak pon malu.. nyusahkan orang betoi…

[Reply]

..
Comment by Khai
2008-02-12 17:39:47

sebenarnya, diorang boleh gaduh dgn cara lain.. nak main challenge2.. so gi la cyber cafe.. lawan counter strike ke, lawak fifa08 ker.. so badan x sakit… ni hati dah la sakit, badan plak sakit.. malu pon dapat… mak bapak pon malu.. nyusahkan orang betoi…

[Reply]

..
 
 
Comment by musnaz
2008-02-12 16:52:30

Wah! Bangganya… Respek la sama orang ganu (sebahagian)! Malaysia Boleh! Ganu Boleh! Teruskan usaha memartabatkan seni mempertahankan diri ini… Seni abstrak! Yang berlandaskan hawa nafsu dan kebodohan tahap cipan! (cipan pon lagi pandai)

[Reply]

..
 
Comment by loque
2008-02-12 18:25:43

2 ler pasai!!

[Reply]

..
 
Comment by emptyspace
2008-02-12 21:33:55

kesian tengok bebudak sekarang ni.. belajar kalau pandai takpe la jugak..

[Reply]

..
 
Comment by deennasour
2008-02-12 23:50:20

salah mak bpk sbb didik anak sampai jadi bavi,,
salah cikgu disiplin sbb tak jaga baik2 bavi2 ni drpd berkeliaran,,wakaka..
salah pak guard sbb mcm bavi buta tak nmpk budak gaduh,
salah menteri tak buat kandang bavi yg mencukupi,,wakaka

[Reply]

Khai Reply:

pasal yang tukang rakam di ambil tindakkan oleh pihak sekolah tu, itu satu tindakkan yang vavi juga..

patutnya pihak sekolah patut ambil tahi ayam dan palitkan di muka sendiri.. apa taknye, mana mungkin pelajar boleh senang lenang membawa handphone ke sekolah…

mmg pengawas, guru disiplin, pak guard… semua makan tido makan tido…

[Reply]

deennasour Reply:

sekolah kene kan tindakan kat budak yang rakam video?
itu umpama peribahasa yang berbunyi “bagai bavi, tertanduk punggung bavi sendiri”

adakah patut membiarkan student bawak handphone?
pengawas,guru disiplin dan pak guard yang makan tidoo ye boleh lah disamakan dengan perumpamaan ini, “sperma bavi disebarang nampak, bapak bavi didepan mata pula tak nampak”

apa laaaa~

[Reply]

..
Comment by Khai
2008-02-13 05:47:05

pasal yang tukang rakam di ambil tindakkan oleh pihak sekolah tu, itu satu tindakkan yang vavi juga..

patutnya pihak sekolah patut ambil tahi ayam dan palitkan di muka sendiri.. apa taknye, mana mungkin pelajar boleh senang lenang membawa handphone ke sekolah…

mmg pengawas, guru disiplin, pak guard… semua makan tido makan tido…

[Reply]

..
Comment by deennasour
2008-02-14 01:21:21

sekolah kene kan tindakan kat budak yang rakam video?
itu umpama peribahasa yang berbunyi “bagai bavi, tertanduk punggung bavi sendiri”

adakah patut membiarkan student bawak handphone?
pengawas,guru disiplin dan pak guard yang makan tidoo ye boleh lah disamakan dengan perumpamaan ini, “sperma bavi disebarang nampak, bapak bavi didepan mata pula tak nampak”

apa laaaa~

[Reply]

(Comments wont nest below this level)
 
 
 
Comment by azleah
2008-02-13 00:31:39

awat x panggil aku join skali. aku taiko gaduh maaaa huhaaaa ;p

[Reply]

Khai Reply:

Hep! Hep!! kang kechik babap ko kang tahu la… amboi2.. kechik, abis la ko nanti.. ape taknye, kalau gado ngan haelza ni, mahu terberak cair ko.. hihi.. gurau jer..

[Reply]

azleah Reply:

ahakz… agaknya muntah darah je kot… dia nnt hahaha

[Reply]

..
Comment by Khai
2008-02-13 05:48:11

Hep! Hep!! kang kechik babap ko kang tahu la… amboi2.. kechik, abis la ko nanti.. ape taknye, kalau gado ngan haelza ni, mahu terberak cair ko.. hihi.. gurau jer..

[Reply]

..
Comment by azleah
2008-02-14 11:55:50

ahakz… agaknya muntah darah je kot… dia nnt hahaha

[Reply]

(Comments wont nest below this level)
 
 
 
Comment by musnaz
2008-02-13 08:04:44

wah, syabas! bila lagi kan, nak belajar seni mempertahankan diri… *korok mu!

[Reply]

..
 
Comment by Truckster
2008-02-13 12:54:48

Persoalannya sekarang dimanakah jejaka vavi bernama Judin itu berada??…kalo dia ada kat depan aku skang ni Aku tempeleng je samapi putus kepala dia…hoh!!! keymark punya jantan

[Reply]

Khai Reply:

dengar cerita, dia skang berada di kuala LUmpur.. menjual nasi lemak… hurm.. tapi tak tahu la kat kedai mana..

[Reply]

..
Comment by Khai
2008-02-13 13:57:03

dengar cerita, dia skang berada di kuala LUmpur.. menjual nasi lemak… hurm.. tapi tak tahu la kat kedai mana..

[Reply]

..
 
 
Comment by NikShikin
2008-02-13 13:28:01

Saya tumpang malu.. πŸ™

[Reply]

..
 
Comment by loque
2008-02-13 17:22:30

sebenarnye budak2 perempuan tu yg memang %$!@!!!huhu..

[Reply]

..
 
Comment by ramzy0
2008-02-13 22:39:51

komen aku selaku pelajar sekolah terengganu, b.o.d.o jer diorang tuh. sorry kasar sikit, tapi memang pon. pekehallnyer pale otak diorg..lol

[Reply]

..
 
Comment by nawkaz
2008-02-22 20:31:38

isk..sejak bile plak kat mesia ni dah jadi cmni? aku ni agak ketinggalan gak rupenye..tu baru kat skolah..kat umah tatau lg cmne..dah besa nnt ble dah kawen tatau laa..mmg kne QC la laki dye tu..ahahax

*sian pd sesiape yg bernama Judin..ko kate name die cam syial..hehe..

[Reply]

Khai Reply:

aku cakap gitu sebab kat limkokwing ni ade sorang budak nama dia camtu yg macam syial.. sebenarnya x melibatkan mereka yang bernama judin yang lain pon.. sorry k πŸ˜€ haha..

[Reply]

..
Comment by Khai
2008-02-23 06:00:59

aku cakap gitu sebab kat limkokwing ni ade sorang budak nama dia camtu yg macam syial.. sebenarnya x melibatkan mereka yang bernama judin yang lain pon.. sorry k πŸ˜€ haha..

[Reply]

..
 
 
Comment by aiqha
2008-03-07 04:09:49

tak tak itu bukan wanita..tp betina…
wanita lain..

[Reply]

Khai Reply:

huk huk!! makan dalam siot 😐

[Reply]

..
Comment by Khai
2008-03-07 05:27:49

huk huk!! makan dalam siot 😐

[Reply]

..
 
 
Comment by arnab
2008-03-11 10:48:55

sekuat mana pun lelaki, lahirnya dia dari perut seorang wanita yang dikata lemah…wahai lelaki, jgn eksyen sgt…

[Reply]

Khai Reply:

isk arnab ni.. jgn begitu.. kami lelaki ni bukan nak gaduh or ape pon.. ade plak nak gaduh pasal lelaki or perempuan.. huhu..

cuma just nak remind je, perempuan tercipta dari apa… kalau nak cakap lelaki lahir dari perut wanita mmg betul, tapi bagaimana terjadinya Hawa kekasih Adam?

[Reply]

..
Comment by Khai
2008-03-11 14:02:11

isk arnab ni.. jgn begitu.. kami lelaki ni bukan nak gaduh or ape pon.. ade plak nak gaduh pasal lelaki or perempuan.. huhu..

cuma just nak remind je, perempuan tercipta dari apa… kalau nak cakap lelaki lahir dari perut wanita mmg betul, tapi bagaimana terjadinya Hawa kekasih Adam?

[Reply]

..
 
 
Comment by arnab
2008-03-13 10:12:55

hawa dijadikan daripada rsusk adam bukan untuk menunjukkan kekuasaan adam (lelaki) terhadap hawa (wanita) tetapi untuk menunjukkan betapa berkuasanya Allah kerana dapat mencipta suatu manusia yang lengkap hanya daripada tulang rusuk yang hanya sekadar tulang. yang menjadikan hawa itu adalah Allah…tulang rusuk adam hanya dipinjamkan sahaja untuk dijadikan hawa..wallahualam..

[Reply]

..
 
Comment by azleah
2008-03-14 21:40:54

sape ada tgk temu bual kat tv9 hari tu? pmpn tu ngaku pernah buli junior dia.. wohoooo muka je lawa..

[Reply]

..
 
Comment by che Where
2008-03-18 01:57:23

makin gnaz pmpn skrg ek..ishk2

[Reply]

..
 
Comment by boyot
2008-03-23 09:37:03

aku rasa depa leh masuk wrestling,leh dapat tali pinggang n duit drpd depa dok brtmbuk kosong mcm tuuu….ahakzz

[Reply]

..
 
Comment by sweet
2008-03-24 16:35:55

murahny hrga diri tu…..

[Reply]

..
 
Comment by angora
2008-03-26 17:08:55

1 simple word..
B.O.D.O.H.

[Reply]

..
 
Comment by khai
2008-03-27 10:07:02

tanpa perempuan tiada mahluk yang akan hidup di bumi ini!!!!!!!tidak salah kalau pompan nak mempertahankan diri,dari lelaki yg kejam&zalim………

[Reply]

..
 
Comment by zamrud
2008-03-27 10:12:19

pompan tidak akan mencari masalah,kalau hati tak sakit…tapi I think tak pyah kalau nak berebut lelaki yang bodoh…lagi pun semua nie dah ditntukan ALLAH….

[Reply]

..
 
Comment by org bolok
2008-04-01 20:36:34

org terengganu ke nie?

[Reply]

..
 
Comment by orang
2008-04-09 12:11:39

2 skolah kat daerah dungun sekolah m k s o ….sekolah nie memang terkenal ngan samseng…budok pompuan rilek je panjat pagor…bleh dikatakan tiap tahun ade kes gaduh….

[Reply]

..
 
Comment by liah
2008-04-14 10:36:59

saya tidak suka tidur lama

[Reply]

..
 
Comment by dol
2008-04-19 14:20:38

bodoh betol le pampuan 2,laki yg tgk 2 pon bodoh jagk bkan nk tlg but tlg rakam…eeeeeeemmmmmmm,ni la bdak2 zaman skrang

[Reply]

..
 
Comment by al_fahani
2008-05-04 10:28:22

oh mengapa semua ini terjadi… kehancuran wanita akhir zaman… pe2 pon didkan agama dr kecil… all da rest igt la ye sok2 da kawin ade anak bini ajor le ilmu agama, klu tak reti hntr la masuk kelas fardhu ain ke skolah agama ke… at least terlepas ler tggungjawab sbg ketua keluarga kt akhirat nnt..(dlm bab ni je lew, yg len2 tu diri kite la plk kena baiki. same2 la yek.. insyaallah…)..

[Reply]

..
 
Comment by danial
2008-05-10 14:52:13

hEyhs…pmpWN sKunk ni…da xmCm dLU lg..dLU smUA lMh lmBut…skunk gnS..
nk tRu lAKi la 2..tp lAKi lg gnS..
bUt ..skunk da rmAi laki lMbut..lAKi lMBut..pMpWN gnS…

nk tAO sB pW x??

…sB dUnia ni nk kIAmat..

apA nk JD la..xpyh la nK kta diRi 2 hEbAt..xdW nYEr oRg hEbat kt sNi..sME jr..
bRtAubAt la
jD la pMPWN sOlEhah..

cArEer woMAN ni pOWn 1 jGk..doRg mMg mkiN hEBAt dlM biSNEs..tp tgk lA sPiRituAL doRg…ADA YG xckuP..
NK ktA ckUp??

JGn tpu la
aKU rSA la..pMpWN ni xPRlu nk bRlmbA2 mAJu dlm duNIa..bkn XblEyh..
tp tGk la dUnia skUnk ni..

aKu ckP btOl k
bkn nk jLez oR wt..

[Reply]

..
 
Comment by had
2008-05-11 23:29:20

Tu la, kecik2 tak nak mampus cepat.dah besar menyusahkan mak bapak dan memalukan diri sendiri.ada otak pakailah.kan dah malu tu…..

[Reply]

..
 
Comment by vespa_pink
2008-07-11 16:39:23

sy da video dak skul gdh..lg best punya=)

[Reply]

Khai Reply:

youtube la babe.. pe lagi.. haha

[Reply]

..
Comment by Khai
2008-07-11 20:42:19

youtube la babe.. pe lagi.. haha

[Reply]

..
 
 
Comment by shah
2008-07-14 13:06:35

khai bukan ko sorang jer sakit hati nengok video macam tu…aku pun rasa nak ge sepak betina2 tu….aku dapat tahu dia orang adik beradik….aku ketawa besar bila ko kat nama jantan pun degar macam syial…hahahahah…aku pun rasa macam tu gak ah khai….yang tak tahan tu jantan kat situ bagi sokongan tu….fuh aku kat jantan sekarang…sesuaia boleh buat laki…kalu bini kena rogol dia tukang rakam agknya…(sori kasar sikit)….

*sakali msuk blog ko memang tak boring….sempoi jer….

[Reply]

Khai Reply:

hehe.. masuk la lagi ye bro.. thanks di atas kunjungan andaa… ehehehee…

psstt: yups, mmg adik beradik pon setan betina tu.. adik dia lagi setan dari akak.. yeah!

[Reply]

..
Comment by Khai
2008-07-16 09:03:22

hehe.. masuk la lagi ye bro.. thanks di atas kunjungan andaa… ehehehee…

psstt: yups, mmg adik beradik pon setan betina tu.. adik dia lagi setan dari akak.. yeah!

[Reply]

..
 
 
Comment by iza
2008-09-27 22:29:58

huh!!!malunye..sy pown bdk sek..form1 g 2…emm….encem sgt k laki tu..alah..x yah le nk gado2..redo je.nnt dpt le laki yg better dr laki yg kte rebutkn tu..renung2kn dn selamat beramal…

[Reply]

..
 
Comment by WJR
2008-10-12 15:22:53

tengok la ore loni. baso tino vavi2 tu ngaji tinggi2 bodoh belapih2
ni la arang2 perempuan bepikir tak pakai otak tapi pakai ibu kaki

[Reply]

..
 
Comment by nurul
2008-12-20 14:28:43

wt malu kaum je…

[Reply]

..
 
Comment by mucuk
2008-12-27 13:21:08

x dinafikan. skola tu mmg femes ngn budak2 yg nakal..
(nakal ke camni? huhu..)

wat malu aku jek sbg salah sorg warga penduduk di tmpat tu.
nasib la aku x skola sane.

hee. :p

[Reply]

..
 
Comment by cream~puff
2009-02-27 12:00:37

wahh~ hebat2!
“aksi ini hebat utk wanita perthnkn diri dr gejala ragut,rogol,culik dll ttp utk gadoh krn LELAKI..hurm…mmg MELAMPAU~”

hek2..ape kate korang guys gadoh sb nk berebut aku??ha,best gak idea nih.mantap~ hik3 8)

erk..korang yg dlm video neh..selak kain tu..nmpak parut..betis kering..uh uh..malu siot~ :o:

[Reply]

..
 
Comment by suhz
2009-03-03 19:23:27

video dah kena remove la, sape ade download? aku x sempat tgk.. huhu :oups:

[Reply]

..
 
Comment by cik lyia
2009-03-16 14:52:28

malunye….
lyia plak malu…hehehe…ini bkn pmpuan ni….
ini betino namo ehhh…alahai…!

[Reply]

..
 
Comment by Rahsia Jutawan CBC
2009-03-26 01:03:37

buat malu negeri wa pulak….isk2…

[Reply]

..
 
Comment by pening
2009-06-10 23:39:32

Apelah dorang ni..memalukan kaum pmpuan je..tp bkn sume yg camtu…cume yg x berfikir dgn waras je yg sanggup begitu.. :-[)

[Reply]

..
 
Comment by anonymous
2009-06-17 16:02:22

pergh..
aku dh tgk vid neh..
mmg terbaek lah..
tp xelok r kn yg gadoh pompuan..
bdak skolah g..

[Reply]

..
 
Comment by cipoat
2009-07-10 16:15:41

hmmm…pompuan zaman skrg ni…
klau nk jd bdoh 2 agak2 ler…
kaum korang gak malu…

[Reply]

..
 
Comment by jennys
2009-07-16 09:20:15

budak2 hingusan memang mcm tu..buat sesuatu benda tak pakai otak..menyusah mak bapak je..knapelah kecik2 tak nak mati,dah besar myusahkan org plak…. :choler:

[Reply]

..
 
Comment by wan
2009-08-31 22:28:28

budak-budak ni kalau jadi biskut bleh gak kitorang mkn…. besar menyusahkn owg tua je!!! sedarla wahai insan yg bergelar pmpuan :((

[Reply]

..
 
Comment by david
2009-09-14 20:23:06

ni la akibatnya perempuan nk jadi lelaki

[Reply]

..
 
Comment by masyukk
2009-10-18 22:25:03

Ini dinamakan kasi gegar..
malas aku nak layan.
klik disini

layannn…..
:o:

[Reply]

..
 
Comment by dr.zent
2009-10-31 00:03:24

kalau kate gado psl laki pown, bkn slh si judin name x sdp tu..
slh due ekor betina bodoh tu la..
bangang nak mmpos..
nie la jd kalau pmpn yg konon nk duduk sme rndh brdiri sme tggi dgn laki..
yg komen kalau xde pmpuan sume ats bumi nie x hidup, pown bodo jgk..
try tngk kalau laki xde kat dunia nie..
xde stu bnde pown tercipta.. rumah, baju, mkn, mnum, alatan sume xde kalau laki xde..
ingt tu.. nk tmbhkn generasi pown bermula drpd benih si lelaki..
fkr2 la.. jgn jd bodo..
yg due ekor betina gado nie nk tunjuk kuat sngt, try gado ngn lelaki tngk cmne.. mau lumat dikerjakn nnti..
sume pmpn ingt ckit..
jd la pmpn yg bername pmpn..
lelaki akn cari pmpn yg btol2 brsft pmpn yg lmh lmbut..
ok.. nasihat tamat..

[Reply]

..
 
Comment by mime
2010-06-16 11:28:11

.huh ,pmpuan skunk niey. .gdow x abis2. .sumer nk test power jerk. . :[

[Reply]

..
 
Comment by eryn
2010-08-02 05:08:28

aq bukn nk ckp ap .. bukn nk back up pmpuan2 yg budget jntan tuh . but mmg cmney laa dunie kn. cm 1 ayt tuh , ble llky mrokok eto norml,tp ble prmpuan yg mrokok eto d pndang hine n d kate prmpuan bohsie jer yg mrokok pdahal kesan t’hdap kchatan dea same. kn?ble llky gado , anggap noml, teror, tpy ble pmpuan gado,mcm2 lak nk ktuk?same jer kesan nye kn?yg sal prmpuan skrg lbeh bgus n maju k depan , x der pulk owrg nk komen?llky yg ptut jd pemimpin tp maken ketinggalan d blkg prmpuan , x pulk nk komen?haihhhh .. mnuce neh same je.bukn sbb dea laki or prempuan tp sbb dea ad prasaan.

[Reply]

..
 
Comment by Zaty Ali
2010-08-23 01:00:02

aq penah terlibat dlm pergaduhan semasa di SMK dulu.. mase tu aq bru pindah skola campur dgn laki.. aq da biase skola pompan je.. berbalik pd citer aq,, mse msuk kolah tu, ade la geng bohsia ni ajak aq geng dgn mereka,, tp aq tknk r kn,, 8) aq tk campur pun.. then start dr kejadian tersebut, mereka asek nk attack aq je.. ceh,, aq ni tkde la tahap nk gduh2,, diaorg mulut je besar, ckp berani tp buatnye tdk.. bwe geng ramai2 semata2 nk lawan dgn aq sorg ni.. haha.. πŸ™‚ bile difikir blk, betapa bodohnye mereka nk kate cantik, tdk langsung makeup je tebal.. tgk aq sempoi je.. berjaya dlm pelajaran.. dan mereka setakat tayang body je.. pelajaran lngsung tkde.. time kaseh umi ayah :love: yg telah mendidik aq menjadi insan yg bergune~~

[Reply]

..
 
Comment by sha
2010-10-11 13:16:18

yeke semua org salah???
klu cam 2 kita kat sini pon salah gak…sebarkn vid ni mane thu kot2 jd ikutn bebudak lain…salah gak kn???
sha bukan pandai sgt tp kita xbrada di tmpat ibubapa deme,guru2 sek dema,pak guard2 & pengawas2 2 semua…jd sapa kita nak blame dema..
yg pntg bebudak yg begaduh 2 mmg salah…

[Reply]

..
 
Comment by MagikaKotak
2011-04-15 18:33:39

Diorang ni suma kaki2 wrestling..haha..sronok tgk pompuan gaduh time skolah dulu..habis melayang tudung..haha.. nak tolong pon malas time ti sbb dpa sendiri BODOH.hehe πŸ™‚

[Reply]

..
 
Comment by Faris
2011-04-20 01:22:07

Wow! Hebat jugak diorang bergaduh…Perempuan VS Wanita?! WTF??!! Kalo diorang masuk WWE ni mesti gempak punya la…LOL! hahaha…

[Reply]

..
 
Comment by Blogo
2012-03-29 14:57:54

Dah tengok video ni, Kelakar yang lebih. Betina pun memang tahap bohsia. Ala-ala fighting samseng yakuza. πŸ™‚

[Reply]

..
 
Comment by zack
2012-05-29 10:23:40

aper aku dpt komen, spnjg bbrapa thun skolah di tganu, mmg bdk pompuan tganu kat skolah aku byk yg rosak akhlak..bereng lbih. x mcm bdk2 pompuan kat ngeri lain la compare ngan kelantan,kl, selangor, perak (yg satu batch ngan aku dulu)…..even tu antra skolah pling top tganu kot.mknanye bdk2 pompuan yg ‘pandai’ pon prangai truk….sama niak jer sbnrnyer dgn yg laki….2×5.

[Reply]

..
 
Name (required)
E-mail (required - never shown publicly)
Your URL
Your Comment (smaller size | larger size)

Trackback responses to this post

Apa Entri sebelum dan selepas entri ini?