Archive for 'Tergempar'

Tak mungkin aku nak boikot KFC

Mari teruskan kempem peribadi, 1 hari 1 update di Justkhai. Kira kempen ala-ala menyokong gagasan 1Malaysia la ni. Haha. Burkz! Alhamdulillah kenyang. Baru lepas makan KFC. Ngee.. Hampir 24 jam tak menyuap apa-apa di mulut. Asyik minum, minum dan minum je. Masuk toilet buang air entah berapa kali tak tahu lah.

Tadi sebab nak buat kerja pun dah tak boleh sebab lapar, keluarlah kejap pergi KFC yang jaraknya adalah seminit dua dari rumah ni. Masa on the way tu sempat terpikir betul ke tindakkan aku ni nak pergi makan KFC lagi. Tak takut ke dengan video ayam di tapak kasut yang tersebar baru-baru ni? (more…)

Posted on 7 July '11 by , under Tergempar. 41 Comments.