Tutup Semua Akaun Media Sosial?

Blogging kali ke-2 kat sini dalam tahun 2023. Haha aduhai niatnya nak selalu update personal thought ke apa tapi benda dah tak jadi kebiasaan, memang akan lupa. So Khai nak tulis pendek je kali ni.

Tahun 2023 pada awalnya Khai ingat nak berhenti terus dari media sosial tapi hakikatnya masih tak akan boleh sebab terikat dengan kerja yang masih lagi bergantung kepada media sosial. Tapi sekarang hanya aktif kat Instagram @ohkhai dan juga Twitter @ohtweet sahaja.

Untuk Twitter tu pun sebab Khai nak dapatkan atleast 100k followers dalam masa terdekat ni. Sampai 100k followers, Khai akan logout terus akaun tu dan serahkan sepenuhnya pada staff untuk teruskan sama apa yang mereka sedang buat di Facebook Oh! Media sekarang ni.

Bergelumang setiap hari dengan media sosial ni sejak tahun 2008, memang tak larat lagi. Dah tak nak ambil tahu langsung pasal kehidupan orang lain, dah taknak orang tahu langsung pasal kita. Memang impian sangatlah nak tutup semua akaun kat media sosial ni kecuali blog ini sahaja tempat nukilan diari peribadi.

Kembalikan kegemilangan zaman blogging ni nescaya tak jumpa sebarang faktor negatif dan toxic dalam dunia blog ye tak? Macam dulu-dulu. InsyaAllah.

Ditulis pada 1:37 PM 27 June '23 dan pastinya oleh . Siape lagi? | 301 views | Dalam kategori: Blog, Daily Craps | Tweet This!

Eat This Google!: , ,


RSS feed | Trackback URI

2 Comments »

Comment by Mohd Anuar
2023-07-21 08:02:42

Salam khai.. xyah la off terus medsos..nt ramai yg rindu..hahaha..btw,nk tanye la,page OhMenarikGi.la dah xde ke? tu bkn Khai punye ke?

..
Comment by KhaiHassan
2023-12-25 09:51:17

W’salam.. InsyaAllah selagi boleh buat, kita jalan terus. Hehe. Kalau nak tanya atau berbual apa-apa kelak, kita jumpa di Instagram ohkhai pulak ya ๐Ÿ˜€

..
 
 
Name (required)
E-mail (required - never shown publicly)
Your URL
Your Comment (smaller size | larger size)

Trackback responses to this post